Karlsen wrote:
Innflytteren wrote:
Hm. Betenkelig hvis de velger Aasen. Ikke fordi han ikke er noen god trener - men av to årsaker:
1. Han har vært Toms assistent en god stund og er sikkert påvirket en del av Toms trener stil...som vi har lært sliter på spillerne...
2. Samme problem som med Øyvind Eide...spillerne har ikke den respekten de skal ha ovenfor en trener
Derfor mener jeg det det er betenkelig. Grunnet pengesituasjon må vi jo gå for en ikke superprofilert trener, men såvidt jeg har forstått - er Charlie både "ikke så dyr" og klar over situasjonen i KIL.
Synes Aasen taler i mot disse tingene Innflytteren påstår på glomdalen.no. En assistentrener har også den nødvendige respekt i en gruppe vanligvis. Liker svært godt det med at han vil få maksimalt ut av hver spiller. Gruppa har underprestert noe enormt i år, det har virkelig vært dårlig innsats til tider. Dette har sikkert den nye trenern selv sett hvordan kan løses og slik finner han de rette knappene å trykke på.
Ung trener som vet hvor han vil. Og får han hver spiller til å blø for drakta hver bidige kamp i to ganger 45 minutter ja da har vi rett mann i mange år framover.
Ut i fra intervjuet i Glomdalen - er jeg tilbøyelig til å være enig med Roll - og være nøktern optimist. Nå er det jo mye som sies "for galleriet" både fra trener og spilleres hold i en slik sammenheng - men jeg skal med glede smøre nugatti ut over tidligere betenkeligheter - og spise dem med et smil om munnen, hvis Aasen får til det han ønsker. Jeg stiller meg bak gutta inkludert trener (tja, litt opp og mot høyre faktisk - J-felt...

) uansett...men det må være lov å være betenkt i enkelte sammenhenger