1892 wrote:
1.1500 i snitt på Vinger er ingenting annet enn ambisiøst..
2.Jeg trur uansett at vi må selge spillere etter sesongen for å overleve som klubb.
Solum og Tuelo bør være "lettsolgte".. samt flere andre spillere som det bør være mulig å få solgt,..
Jeg er redd dette er den eneste løsningen..
Befolkningen i Kongsvinger har bevist at de gir faen.. som Libra sier, 1200 uansett.. Holt sier nei, kommunen mest sannsynligvis nei og Glåmdalen fortsetter å lage overskrifter som kommer fra innavlpakket på debattsiden.
3. Glad jeg har boikottet den avisen der. Betaler ikke ei krone mer til Glåmdalen.
1. Vel, man hadde i 2004 i snitt 1857, men det sank til 1123 året etterpå da det gikk dårlig.
2009 hadde i snitt hele 1935,og 2800 i Tippeligaen i 2010.
1230 i 2011.
Det er nok slik at om man henger med i toppen så kommer folk, slik er dette bare.
I år har det sportslige så langt stort sett gått skeis og folk uteblir.
2. Tuelo er neppe lettsolgt.
Han har fartet mye omkring, men kun vært skikkelig god i KIL, og er snart 29 år.
Solum får man neppe så mye for om han ikke glitrer i resten av sesongen.
Det er neppe så mange salgsobjekter.
Da må man heller ikke fornye kontrakter med de som har ugående etter sesongen, slik som Joseph og Førsund, dessverre, og hente inn noen på minstelønn fra heromkring.
Dessuten, ikke ha 3 trenere, men kun 1 og heller ha som assistent[er] noen som gjør det på dugnad / vil lære.
3. Glåmdalen har ingen skyld i noe og det er ingen grunn til å klandre.
Tar man ikke opp sakene, så kan noen etterpå klage fordi man ikke fikk vite noe og dermed trigges heller ikke noen hjelpevilje.
At noen skriver mye tull og idioti i diskusjonsspaltene på Glåmdalen-Nett er en del av ytringsfriheten, og sensur i så måte er mye verre, faktisk.
Kanskje burde styret offentliggjøre detaljene bak tallene man nå opererer med.
Hvor sviktet det på sponsorinntektene f.eks, eller sagt på en annen måte, hvor overbudsjerte man der.
Og hva er det som gjør at man plutselig snakker om minus 2,5 like etter minus 1,5.
osv.