KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 May 2025, 11:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 14 Sep 2012, 18:52 
Klubbdirektør

Ja, 1 million ekstra i minus var vel ikke det vi trengte nå?
Utrolig viktig kamp på søndag som må vinnes !!!! Med seier der vil det komme endel ekstra tilskuere i neste kamp ! Så møt opp på kamp folkens !

Forhåpentligvis har noen Kisa-spillere gamblet på KIL-seier ! :-D

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 19:48 
Klubbdirektør

Freddien wrote:
Ja, 1 million ekstra i minus var vel ikke det vi trengte nå?
Utrolig viktig kamp på søndag som må vinnes !!!! Med seier der vil det komme endel ekstra tilskuere i neste kamp ! Så møt opp på kamp folkens !

Forhåpentligvis har noen Kisa-spillere gamblet på KIL-seier ! :-D

Har ikke akkurat inntrykk av at suksess/ikke suksess har påvirket tilskuertallet i år. 1200 - uansett :?

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 20:21 
Klubbdirektør

1500 i snitt på Vinger er ingenting annet enn ambisiøst..
Jeg trur uansett at vi må selge spillere etter sesongen for å overleve som klubb.

Solum og Tuelo bør være "lettsolgte".. samt flere andre spillere som det bør være mulig å få solgt,..

Jeg er redd dette er den eneste løsningen..
Befolkningen i Kongsvinger har bevist at de gir faen.. som Libra sier, 1200 uansett.. Holt sier nei, kommunen mest sannsynligvis nei og Glåmdalen fortsetter å lage overskrifter som kommer fra innavlpakket på debattsiden.

Glad jeg har boikottet den avisen der. Betaler ikke ei krone mer til Glåmdalen.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 20:46 
Klubbdirektør

1892 wrote:
1500 i snitt på Vinger er ingenting annet enn ambisiøst..
Jeg trur uansett at vi må selge spillere etter sesongen for å overleve som klubb.

Solum og Tuelo bør være "lettsolgte".. samt flere andre spillere som det bør være mulig å få solgt,..

Befolkningen i Kongsvinger har bevist at de gir faen.. som Libra sier, 1200 uansett.. Holt sier nei, kommunen mest sannsynligvis nei og Glåmdalen fortsetter å lage overskrifter som kommer fra innavlpakket på debattsiden.

Glad jeg har boikottet den avisen der. Betaler ikke ei krone mer til Glåmdalen.

Iiiiik...selge Tuelo? Nei :cry: Jeg tror dessverre uansett at løpet er kjørt nå. Har aldri hatt en så dårlig følelse før.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 21:01 
Forumlegende

1892 wrote:

1.1500 i snitt på Vinger er ingenting annet enn ambisiøst..

2.Jeg trur uansett at vi må selge spillere etter sesongen for å overleve som klubb.

3. Glad jeg har boikottet den avisen der. Betaler ikke ei krone mer til Glåmdalen.

1. Vel, man hadde i 2004 i snitt 1857, men det sank til 1123 året etterpå da det gikk dårlig.
2009 hadde i snitt hele 1935,og 2800 i Tippeligaen i 2010.
1230 i 2011.
Det er nok slik at om man henger med i toppen så kommer folk, slik er dette bare.
I år har det sportslige så langt stort sett gått skeis og folk uteblir.

2. Tuelo er neppe lettsolgt.
Han har fartet mye omkring, men kun vært skikkelig god i KIL, og er snart 29 år.
Solum får man neppe så mye for om han ikke glitrer i resten av sesongen.
Det er neppe så mange salgsobjekter.

Da må man heller ikke fornye kontrakter med de som har ugående etter sesongen, slik som Joseph og Førsund, dessverre, og hente inn noen på minstelønn fra heromkring.

Dessuten, ikke ha 3 trenere, men kun 1 og heller ha som assistent[er] noen som gjør det på dugnad / vil lære.

3. Glåmdalen har ingen skyld i noe og det er ingen grunn til å klandre.
Tar man ikke opp sakene, så kan noen etterpå klage fordi man ikke fikk vite noe og dermed trigges heller ikke noen hjelpevilje.
At noen skriver mye tull og idioti i diskusjonsspaltene på Glåmdalen-Nett er en del av ytringsfriheten, og sensur i så måte er mye verre, faktisk.

Kanskje burde styret offentliggjøre detaljene bak tallene man nå opererer med.
Hvor sviktet det på sponsorinntektene f.eks, eller sagt på en annen måte, hvor overbudsjerte man der.
Og hva er det som gjør at man plutselig snakker om minus 2,5 like etter minus 1,5.
osv.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 21:08 
Klubbdirektør

Det siste avsnittet ditt er meget interessant, Ivo. Hvordan er det mulig og ha så dårlig kontroll med utgifter og inntekter? Det er snakk om mva fra i fjor på over 700 000, som påvirker likviditeten i stor grad, men ikke resulatet på minus 2,5 mill. Og hva ligger bak den millionen som dukket opp i dag?

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 21:35 
Klubbdirektør

Man husker vel sist Hans Einar Holth satt som leder. Gikk i underskudd med fler millioner da også. Dere husker vel hvordan det gikk på Eidskogen da han satt i sjefsrollen der. Underskudd. Det tyder jo på at man lever på forskudd der nede på brakka. Kan ikke skylde på publikum nåe man kommer oppi slike summer. Men er redd det blir mye mer bare man for godt over alle papirene.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 21:42 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Man husker vel sist Hans Einar Holth satt som leder. Gikk i underskudd med fler millioner da også. Dere husker vel hvordan det gikk på Eidskogen da han satt i sjefsrollen der. Underskudd. Det tyder jo på at man lever på forskudd der nede på brakka. Kan ikke skylde på publikum nåe man kommer oppi slike summer. Men er redd det blir mye mer bare man for godt over alle papirene.

Hm...skal jeg tørre og si hva jeg mener om den karen? Han ser i hvert fall ikke direkte våken og intelligent ut, for og si det sånn....Hvordan kan de engasjere enn sånn kar? :shock:

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 21:59 
Klubbdirektør

Husker svært godt hvordan det gikk ja, Janko.. var vell i perioden med Elisabeth J. Holm.
Hørt om episoder hvor KIL spillerne ikke fikk kjøpt mat på lokale spisesteder rundt om i landet, fordi de hadde ubetalte regninger der fra før av.

Hockey, anyone?

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2012, 00:00 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Spørs om ikke det er kroken på døra for vårt kjære KIL nå ja.. Tøft å svelge, men realiteten sier at nok er nok..
Her er eneste mulighet å starte fra bånn.. At de klarer å rote til så det nå er snakk om 2,5 mill er for meg helt fantastisk godt gjort på under 1 sesong.. Å denne gangen er det det bare å innse.. 2,5 mill er 2 for mye..

Men går det som jeg tror å frykter nå, så er det bare å starte på bånn igjen..
Jeg møter opp selv på grasrota i norsk fotball.

KIL ER KLUBBEN MIN UANSETT DIVISJON:-)

FORZA VINGER :twisted:

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2012, 01:23 
Klubbdirektør

Roller wrote:
Spørs om ikke det er kroken på døra for vårt kjære KIL nå ja.. Tøft å svelge, men realiteten sier at nok er nok..
Her er eneste mulighet å starte fra bånn.. At de klarer å rote til så det nå er snakk om 2,5 mill er for meg helt fantastisk godt gjort på under 1 sesong.. Å denne gangen er det det bare å innse.. 2,5 mill er 2 for mye..

Men går det som jeg tror å frykter nå, så er det bare å starte på bånn igjen..
Jeg møter opp selv på grasrota i norsk fotball.

KIL ER KLUBBEN MIN UANSETT DIVISJON:-)

FORZA VINGER :twisted:

Faktisk enig, Roller. Det er nok nå. I lange baner....

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2012, 08:47 
Forumlegende

Dette går nok bra.
Ifølge Glåmdalen lørdag blir nok Arne Kristian Hanssen arbeidende som daglig leder.
Investoren Ivar Holth (med flere?) starter en såkalt JA-aksjon for å få inn midler, altså konkret bedriftskontakter.
Det er mye penger i distriktet og de med penger har vel et slags "fellesskap", så det ordner seg nok nå også.
Ser ut til at denne korsveien faktisk kan gi en ny giv med en annen måte å drifte / styre klubben på senere.
Om man da klarer målet, og målet er egentlig et spørsmål om vilje fra det nevnte "fellesskapet" pluss kanskje litt til.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2012, 10:25 
Klubbdirektør

Hanssen sier jo mye av det som Brateli skulle gjort Holde kontakt med innvestorene. Ivar Holth sa at Brateli måtte jobbe hele døgnet utover nå. Så dette blir en spennende uke gitt.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2012, 14:35 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Hanssen sier jo mye av det som Brateli skulle gjort Holde kontakt med innvestorene. Ivar Holth sa at Brateli måtte jobbe hele døgnet utover nå. Så dette blir en spennende uke gitt.

Så jobben som markedssjef har ikke vært godt nok utført mao. Det blir spennende framover, ja.

Profile  

PostPosted: 15 Sep 2012, 16:08 
Grævling

Janko wrote:

Hvor motiverende er det egentlig å jobbe når du går på oppsigelse?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]