KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 22:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 20 May 2012, 21:37 
Spiller

Stakar KIL gutta! Ja de trenger støtte og omsorg! Vi får klappe å klappe gutta frem,tapar vi 0-7 får vi klappe da å! De hadde jo bare en dårlig dag på jobb! Syntes vi alle skal møte opp å gi dem en klem! Dakar.....Nei pokker hell,jeg støtter laget i tykt å tynt,så da har jeg lov til kritisere en gjeng umotiverte tullebukker som skulle hatt juling på rævva! Makan til lagmoral å dårlig innsats har jeg ikke sett makan til!

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:39 
Klubbdirektør

Cisse wrote:
Mener du til meg, Libra?

? Nei, ikke til deg :)

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:42 
Klubbdirektør

Roffa wrote:
Stakar KIL gutta! Ja de trenger støtte og omsorg! Vi får klappe å klappe gutta frem,tapar vi 0-7 får vi klappe da å! De hadde jo bare en dårlig dag på jobb! Syntes vi alle skal møte opp å gi dem en klem! Dakar.....Nei pokker hell,jeg støtter laget i tykt å tynt,så da har jeg lov til kritisere en gjeng umotiverte tullebukker som skulle hatt juling på rævva! Makan til lagmoral å dårlig innsats har jeg ikke sett makan til!

Nå misforstår du (med vilje?) Det er alltid lov og kristisere lagmoral, gruppa, innsats osv. Og det er lov og være sint/sur/skuffa/misfornøyd.

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:48 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Libra wrote:
Cisse wrote:
Mener du til meg, Libra?

? Nei, ikke til deg :)

Er nok til denna person CISSE :wink:

Jauda.. Ser hva han skriver serru. Og er helt enig. Hetsing av egne spillere er og bør det være nulltoleranse på.

Når det er sagt, så må det og være lov å ytre meninger om spillernes innsats i kamper.. Min mening bare.. :wink:

Vi er et lag og på det laget er det 11 spillere. noen bedre en andre til tider. Litt meninger om ting og tang må det være høyde for. Direkte HETSING... Nei takk..

Profile  

PostPosted: 20 May 2012, 21:53 
Klubbdirektør

Da tror jeg vi egentlig er ganske enige, Roller :wink:

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 00:12 
Reserve

Kil er ett av få helproffe lag i Adeccoligaen. Kil er også det laget som har trent mest og har den beste treneren. Hva har da gått galt? Kil har for dårlige spillere! Hvem ville ha Førsund,Hæstad,Fazelagic,Deinhoff,Tiller Larsen osv når disse var bosman.. Ingen! Vi må slutte å tro at disse er stjerner i Adeccoligaen. I tillegg har klubben sparket menneskene som fant Torp,Sylling Olsen,Linnes,Frejd,Guven osv. Nå sitter Jensby og styrer som sikkert er flink på økonomi,men fotball kan han neppe mye om. Nå må klubben få investorene på banen og hente 2-3 kvalitetsspillere så er vi med i kvalik til høsten!!!

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 01:37 
Klubbdirektør

Det var en tung tur sørover fra Trondheim ja........... :roll:

Vi var 11-12 stk i rødt på bortetribuna til tross for at noen måtte snu på vegen med motortrøbbel. Mange var sikkert glade for at de slapp å se at KIL tapte 0-7. Jeg håper virkelig at det er siste gang jeg opplever dette, for det var en uvirkelig og sjokkerende opplevelse. :cry: :shock:

1. omgang var jevnspilt og kunne like gjerne endt med scoring til KIL, for Ranheim var ikke spesielt imponerende. Problemene kom da det ble 0-2 og 0-3... det virket som om laget falt sammen og Ranheim fikk kjøre på mot mål gang etter gang. Det var vondt!
KIL fikk fortsatt noen spredte sjanser og det er egentlig utrolig at man ikke klarer å presse inn et mål. Veldig mye ligger på det mentale ser det ut som. Hadde man greid å score mål så kunne nok flere av kampene i det siste ha endt annerledes (naturlig nok).

Etter hvert som som målene rant inn var det flaut. Men på slutten var det nesten som galgenhumoren tok over og det var bare å riste på hodet å le litt av hele greia. Det var tydelig at KIL-gutta også syns det var pinlig. Takk til Arnar, Aleksander, Kim, Samir bl a som kom å ba om unnskyldning etterpå for en dårlig kamp. Det var egentlig på sin plass. Og for min del håper og tror jeg at fra nå kan det bare gå en vei. Jeg fortsetter uansett å støtte KIL i med OG MOTGANG :wink: .

Forza Vinger!

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 02:26 
Klubbdirektør

Glem hele kampen.
7-0 er en kjempe skrell.
Ranheim borte er vanskelig, spesielt nå som vi er inne i en meget merkelig periode. Spillet er vell ikke så vanvittig dårlig, men det går ikke vår vei om dagen. Uansett, Ranheim borte er liksom ikke helt der man kan "reise kjærringa" Notodden hjemme derimot, det er en kamp som man bør se frem mot. Overkommelig motstand hvor hjemmebanefordelen og "trygge" rammer bør være avgjørende.

Tap mot Sandefjord, Start, Hamkam, og Ranheim er tap som man kunne ha nevnt før sesongen. Måten vi taper på er heller ikke så jævelig skremmende. Ifjor med Brogeland så var nettopp det problemet, spillet fungerte ikke i det hele tatt.
Målene kommer, for sjangsene skaper vi. Er egentlig bare å kjøre på videre.
Det er langt fra spillet som f.eks Nybergsund borte i fjor og det som blir prestert nå om dagen. Det spillet skjedde med spillere som Linnes, Guven osv.

Så syng høyt! ;)

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 10:31 
Grævling

Camilla wrote:
Cisse wrote:
Lagerer dette innlegget og sender det til styret der jeg. Vist du mener at du kan finne en som er bedre så versågod!!

Slutt da fjortis du er varamedlem og 15 år :roll:.....

Hva har dette med saken å gjøre?

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 11:36 
Forumlegende

0-7 ja. Dårlig dag på jobb? Helt greit det, men dette tapet er såpass stort i en divisjon vi skal ha et slagkraftig lag i. Skyte spillerne? Nei! Når man får et så vanvittig resultat i en sånn divisjon peker jeg på SPORTSLIG LEDELSE! Her har man et lederproblem! Dette er et uprofesjonelt resultat.

Sist jeg så KIL var mot Hamkam og da hang intet på greip. Og da skulle man jo kunne snudd trenden. Men det har bare vært sorgen siden den gang. Og da må sportslig ledelse på banen for hvorfor i all videste verden klarer man ikke i snu?
Har trenerne lidenskapelig passion for jobben de gjør? Klarer de å ha en vinnervilje som seg hør og bør fotballtrener bør ha? Har de evnen til å få spillerne til å reise seg og tro på det de gjør? Gjør de en god nok jobb på feltet? Kan noen svare meg på hvordan stemninga på feltet er? Muggent eller oppmuntrende og moro?

Får hver spiller ut potensialet sitt slik at de kan lykkes på sin måte med sine spesifikke ferdigheter? Blir spillerne ansvarliggjort av trenerne på å utfylle sine roller på banen?

Jeg er meget spent på hva klubbens styre kommer fram til etter den obviouse krisemøtevirksomheten nå om dagen. Og her må trenerteamet stå til rette med en offisiell uttalelse slik at man vet at alt som foregår rundt laget er 100% profesjonelt med utvikling og resultater som hovedmål. Krystallklar framgang avkreves til neste kamp også spillemesig, og ikke minst resultatmessig. Med dette settes ikke press på spillerne men på trenerne!

Hele hensikten med the beautiful game er å vinne, for enhver pris!

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 11:43 
Grævling

Ganske betregnende for situasjonen til KIL når Førsund skulle banke ballen inn i eget mål etter at han hadde servert ballen til en Ranheimspiller som banket inn 3-0, 4-0, 5-0 ... eller hva det nå var. Uansett... Førsund banker ballen mot eget mål etter at Ranheim har scoret.... og ballen går selvfølgelig i tverra, ned på strek og ut.... Ikke en gang der klarte KIL å få ballen over streken. Hva i all verden må til? Tror det er på tide at Vidar Sanderud disker opp med et grill og øl-party ute i skogen igjen, som på 80-tallet!

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 15:24 
Klubbdirektør

Alle husker hva Nordli sa da han skulle trene KIL? De som vil ha meg som trener, får en bedre trener hvis jeg får med meg Arne. Da vil de nok ha med seg Arne også, sier Nordlie. Kanskje han har blitt en dårligere trener med han? Syns ikke spillerne har samme gutsen nå som det de hadde i høst. Virker så hjelpeslause.

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 15:43 
www.kilsk.com

Er ikke Arne her mer? :shock: :shock:

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 16:01 
Klubbdirektør

Cisse wrote:
Er ikke Arne her mer? :shock: :shock:

Jo da han er her. Men ser ikke ut som om det hjelper noe serlig da.

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 16:09 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Samling i bånn er det noe som heter.... På tide nå muligens..

Få frem fanden i deg igjen Tom.. Det er der du er best :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]