Libra wrote:
Mens andre, som er innflyttere, ikke er fullt så enige. Kopiert fra en bekjent på Facebook som har gitt meg tillatelelse til det:
SKANDALØST! FOR EN YNKELIG FILLEBY KONGSVINGER ER BLITT! STYRET, ADMINISTRASJONEN og "INVESTORENE" har SVIKTET TOTALT! DET BLIR IKKE OPTIMISME HER TILTROSS FOR NYTT KOMMUNESTYRE HELLER! Heretter blir det 100% HEIA VÅLERENGA og OSLOTUR for m...eg annenhver helg, inntil jeg snarest flytter dit. Det hjelper ikke med SPILLERKJØP av "sekunda vare" og ansettelse av nye UKARISMATISKE TRENERE heller! Det var nå "toget gikk" for de spillerprofilene vi hadde inntil idag, og nye talenter finner seg nok mer utfordrende miljøer å utvikle seg i! NITRIST er det, og jeg skammer meg over å være Kongsvingring, og kommer heretter til "å holde lav profil" på alle mulige måter så lenge jeg bor i denne "dødbyen". Forferdelig å tenke på å ha kastet bort så mye tid og energi her! Lykke til videre for DEG, TOM NORDLIE, til en by og en klubb som både vet å verdsette deg og evner å gi deg RAMMEBETINGELSENE! Derved "nedlegger jeg pennen i denne saken" - over og ut!
Herregud. Stikk fingern i jorda og se ralitetene i øya. Kongsvinger er ikke Manchester eller Barcelona, men er en jævla bra by for det.
"KONGSVINGRING" hvor er stoltheten for egne by, innflytter eller ikke? Tror du det så mye bedre alle andre steder? Hvor mange byer med 17000 innbyggere har et Adeccolag? Vålerenga....hva er det? Joa, en bydel i (trivelige) Oslo Øst med et greit fotballag med altfor mange supportere fra bygdene rundt Oslo som tror de blir så kule fordi de heier på et Oslolag. Har egentlig ingenting imot Enga, men er du fra Vinger så er heier du på KIL. Patetisk.