Libra wrote:
pnord: Bare som en liten oppklaring mht det og true med og trekke seg fra kamper, siden jeg er en av dem. For meg er dette ingen trussel. Det er en beslutning som har vokst fram over tid. Jeg har lidd meg gjennom dårlige fotballkamper både i år og i fjor, og betalt i dyre dommer for det. Så kom det en opptur med TN, og man ante en lysere framtid, rent sportslig, hvis han fikk fortsette. Det fikk han altså ikke....Jeg finner det meningsløst og følge et lag som ikke har ambisjoner om og gjøre det best mulig, fordi det er fattigdom og jantelov som rår. Jeg finner rett og slett ingen glede i og støtte en klubb som er villig til og gjøre så lite for sine tilhengere. Så kan man skylde på styret, investorer osv.- men resultatet blir det samme.
Slik er det for meg - take it or leave it.
I take it. Dersom du har tatt en beslutning om å "legge opp" som supporter (som du de facto sier at du skal gjøre), så får det stå for din regning. Jeg tolker deg som en medgangssupporter. Jeg tipper at du er tilbake igjen i manesjen dersom KIL (mot din og andres formodning) allikevel skulle gjøre det bra neste sesong. Prøv heller å fordøye skuffelsen og se framover. Livet som fotballsupporter består av både opp- og nedturer. Dessverre, så er det flest av de sistnevnte for en KIL-supporter. Men det er klart, man kan jo gjøre som deg, nemlig å "trekke seg", så slipper man nedturene. For min del er det imidlertid ikke så enkelt. Jeg får ikke skrudd av følelsesbryteren for KIL på den måten.