KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 15:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Next
Author Message
PostPosted: 08 Nov 2011, 21:11 
Forumlegende

Cisse wrote:
Vi må ikke gi en erstatter like mye press nå!

TN er jo en magimann på kort sikt, men har på lang sikt ikke vært så veldig god.

Vi må la tiden gå fremover og ikke tenkte så mye på Tippeligaen med det første.

Tja,
Berntsen
Amundsen
Brogeland

betød vel ikke akkurat langsiktighet.
Selvsagt skal man sammenlikne.
Fra første spark.

Skogheim som ville ha langsiktighet sparket man (i realiteten) fortid man selv ikke ville ha det.

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:13 
Klubbdirektør

Nå er jeg skuffet nå. :cry:

Det eneste "positive" jeg ser i dette er at styret tar ansvar og ikke gambler over evne. De skal ha ros for å gjøre jobben sin. Jeg tror egentlig alle ønsket at Nordlie skulle fortsette. Bare så forbasket synd at vi ikke kan ha stabilitet mer enn 3 mnd av gangen...

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:16 
Spiller

Er ingen vits i skylde på styret her. Dem har trolig finni ut at det ikke finnes penger til den satsinga som Mr. Nordli ville ha, og all ære til styret for det.
Det som er mest irriterende, er den jævla "investor" gruppa (som dem kaller seg). Om dem har låst igjen pungen, så kom da med en offisiell uttalelse om hvorfor...

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:19 
Reserve

Libra wrote:
pnord: Bare som en liten oppklaring mht det og true med og trekke seg fra kamper, siden jeg er en av dem. For meg er dette ingen trussel. Det er en beslutning som har vokst fram over tid. Jeg har lidd meg gjennom dårlige fotballkamper både i år og i fjor, og betalt i dyre dommer for det. Så kom det en opptur med TN, og man ante en lysere framtid, rent sportslig, hvis han fikk fortsette. Det fikk han altså ikke....Jeg finner det meningsløst og følge et lag som ikke har ambisjoner om og gjøre det best mulig, fordi det er fattigdom og jantelov som rår. Jeg finner rett og slett ingen glede i og støtte en klubb som er villig til og gjøre så lite for sine tilhengere. Så kan man skylde på styret, investorer osv.- men resultatet blir det samme.

Slik er det for meg - take it or leave it.

I take it. Dersom du har tatt en beslutning om å "legge opp" som supporter (som du de facto sier at du skal gjøre), så får det stå for din regning. Jeg tolker deg som en medgangssupporter. Jeg tipper at du er tilbake igjen i manesjen dersom KIL (mot din og andres formodning) allikevel skulle gjøre det bra neste sesong. Prøv heller å fordøye skuffelsen og se framover. Livet som fotballsupporter består av både opp- og nedturer. Dessverre, så er det flest av de sistnevnte for en KIL-supporter. Men det er klart, man kan jo gjøre som deg, nemlig å "trekke seg", så slipper man nedturene. For min del er det imidlertid ikke så enkelt. Jeg får ikke skrudd av følelsesbryteren for KIL på den måten.

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:23 
Trener

Så helvetes skuffa nå! Faen at ikke jeg er rik. Ser det er 110 mill i viking lotto, skal levere en lapp

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:24 
www.kilsk.com

Gjør det! ;)

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:27 
Spiller

hmmmm lurer på om det er noe PUB oppe på Vinger i dag?? HE foresten jeg bor på Kongsviner ja.....;-P

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:28 
Klubbdirektør

Synd at TN ikke blir, men hvis pengene ikke er der er dette eneste riktige beslutning av styret, etter min mening. Jeg er skuffa, men kommer allikevel til å dra til Gjemselund i samme grad som tidligere.
Det finnes sikkert andre gode trenere der ute som kan og vil gjøre en god jobb, men å finne rett mann blir ikke enkelt.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:31 
Klubbdirektør

pnord: Jeg mister selvfølgelig ikke følelsene for laget. Men jeg har ikke lenger tenkt og dra på Gjemselund på alle hjemmekamper. Som jeg tidligere har sagt her: Det koster meg ca. 15 000 pr sesong (2 billetter, reise og någgå attåt), og de pengene kommer jeg neste år på og bruke på noe annet enn KIL-kamper. Jeg kommer til og følge dem på tv, internett og i aviser, og det er for meg også en form for supporterliv. Jeg har svelget mange kameler underveis, men dette ble dessverre den siste. Jeg hadde ikke trodd det var mulig og la være og ta sjansen på et videre samarbeid med TN.

Men i grunnen så stikker min avgjørelse dypere enn som så. Jeg er lei av det bakstreverske synet som finnes hos mange i distriktet, og det faktum at absolutt ingenting lykkes i Kongsvinger - bortsett fra kebabsjapper og bensinstasjoner. Det er rett og slett trist.

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:32 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Så helvetes skuffa nå! Faen at ikke jeg er rik. Ser det er 110 mill i viking lotto, skal levere en lapp

Bra holdning :wink:

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:35 
Klubbdirektør

Libra wrote:
pnord: Bare som en liten oppklaring mht det og true med og trekke seg fra kamper, siden jeg er en av dem. For meg er dette ingen trussel. Det er en beslutning som har vokst fram over tid. Jeg har lidd meg gjennom dårlige fotballkamper både i år og i fjor, og betalt i dyre dommer for det. Så kom det en opptur med TN, og man ante en lysere framtid, rent sportslig, hvis han fikk fortsette. Det fikk han altså ikke....Jeg finner det meningsløst og følge et lag som ikke har ambisjoner om og gjøre det best mulig, fordi det er fattigdom og jantelov som rår. Jeg finner rett og slett ingen glede i og støtte en klubb som er villig til og gjøre så lite for sine tilhengere. Så kan man skylde på styret, investorer osv.- men resultatet blir det samme.

Tenk på oss som har brukt det ti doble av hva du har brukt da. Reist land og strand rundt for å heie på Kil i flere år. Har hvert med ned i 2 div og opp i eliten. Helt siden 1982. Men kommer aldri til å svikte Kil, slik du gjør bare etter 2 år. Da kan du ikke kalle deg supporter.

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:36 
Reserve

Roll wrote:
Drublic wrote:

Kanskje et gedigent tippelag hadde vært tingen?

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:41 
Klubbdirektør

pnord wrote:
Roll wrote:
Drublic wrote:

Kanskje et gedigent tippelag hadde vært tingen?

Har vel vært prøvd før så vidt jeg husker uten de store summene, men hvorfor ikke?

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:42 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Men i grunnen så stikker min avgjørelse dypere enn som så. Jeg er lei av det bakstreverske synet som finnes hos mange i distriktet, og det faktum at absolutt ingenting lykkes i Kongsvinger - bortsett fra kebabsjapper og bensinstasjoner. Det er rett og slett trist.

Der traff du spikern på hodet. Det er akkurat dette som er så ufattelig trist og leit med Kongsvinger og desverre går det også utover KIL

Profile  

PostPosted: 08 Nov 2011, 21:44 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Libra wrote:

Tenk på oss som har brukt det ti doble av hva du har brukt da. Reist land og strand rundt for å heie på Kil i flere år. Har hvert med ned i 2 div og opp i eliten. Helt siden 1982. Men kommer aldri til å svikte Kil, slik du gjør bare etter 2 år. Da kan du ikke kalle deg supporter.

2 år? Hva vet du om det? Så kan du jo legge til alle de andre årene fra 82 og oppover - hvor jeg, som dere, reiste land og strand rundt, uten at det var sammen med dere. Jeg hadde et opphold fra 1999-2008, hvor KIL kom i bakgrunnen av forskjellige årsaker. Ellers har jeg vært der som supporter- men ikke her inne. Tror nok det er flere som tenker som meg her inne, men og si det høyt er jo som og banne i kjerka.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]