Jeg kommer til å holde med KIL selv om de ender opp med å bli så ræva at jeg får fast plass på laget selv. Hadde i så fall hatt stor forståelse for at halve byen ikke hadde valfartet ned på lunden for å se kamp, men det handler uansett om å støtte opp om det byen har å by på. Hver gang KIL løper ut på banen så er det en liten borgekrig for min del, det er byen jeg er oppvokst i som går i "krig" mot en annen by/tettsted/bydel i landet, og vinner KIL så er også Kongsvinger et helsikes mye bedre sted enn de vi har slått på alle andre plan... i hvert fall for en liten stund! Det skulle nok ha vært noen dråper tyrkisk blod i oss alle så vi hadde fått litt mer fres på Gjemselund

Ellers så holdt jo nettopp TN et foredrag her i byen hvor han poengterte at å ta en 7. plass var verdens... (og der putta Sylling mot VIF...ren kopi av målet han satte inn mot Sogndal i kvalifieringen for 2 år siden, FLOTT!!!)... kjedeligste plassering!! Nå skal er det vel nettopp denne plasseringen vi ender opp på i år, men enda vil han med videre, så det er jo bra

Skulle vi så rykke opp til TL neste år så vil nok TN gjerne bli med videre... men da får jeg håpe han har revurdert innstillingen til 7. plasser, for hadde vi klart det i TL så hadde det vært tidenes prestasjon i norsk klubbfotball