KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 09:55

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject: Re: Årets spiller 2011
PostPosted: 20 Oct 2011, 13:25 
Reserve

tempo wrote:
Jeg mener at det er Deinoff som er årets spiller. At en keeper skal stå fordi han er ung eller gammel, skal i utgangspunktet ikke være en hoveårsak, noe som det tydeligvis var en kriterie første halvdel av sesongen. Nå har Deinoff stått etter at Nordli tatt over. Og la oss se på resultatene som han har levert. Flere BB. Mange matchvinner reddninger. Det er greit å være "fan" av Tobias, men resultater prater for seg selv. Når det nevnes kvaliteter som Tobias skal være bedre enn Deinoff, må jeg si at det var svært sneversynt, og tydelig skrevet av en "fan". Men for all del. Viktig å være "en fan" også.
Min stemme går til Deinoff. Resultatmessig, og jeg mener at Nordli har gjort mye riktig, det viser også resultatene. En av byttene som han ikke MÅTTE gjøre (gule kort, skader osv) var keeperplassen. Det har Deinoff svart på , med å gi gode resultater sammen med laget.
Nå skal det sies, at En mann gjør ikke et lag. Jeg har flere som jeg kan trekke frem, utenom Deinoff. Holmen har også svart til forventningene. Jeg liker også typen som Førsund.
Hvorfor skulle ikke årets spiller prisen kunne gå til en som ikke er med neste år. Det må vel være den BESTE som vinner. Eller?

Vil ikke si jeg er noen Tobias-fanatiker (eller noen andre spesifikke KIL-spiller-fanatiker for den del), men en KIL-fan. Men skal innrømme at jeg selvsagt har sansen for unge, talentfulle spillere som skriver langtidskontrakter med klubben jeg er fan av.

Det at jeg syns Tobias' kvaliteter overgår Deinoffs har jeg basert på at jeg har sett begge spille, men folk (Nordlie bl.a.) skal selvsagt få lov å mene noe annet. Og som jeg skreiv så har Deinoff gjort det bra etter at han fikk tillit igjen.

Nå kan jeg ikke huske at verken Deinoff eller Tobias har vært grunnen til poengtap, men vi kan godt sammenlikne resultater likevel:

- Under Brogeland stod Tobias 15 kamper, mens Deinoff stod 6.
- Tobias holdt nullen i fem kamper (1 av 3) og slapp inn i snitt 1,2 mål per kamp. Poengsnittet for KIL ble 1,4.
- Deinoff holdt ikke nullen i noen kamper og slapp inn i snitt 2,33 mål per kamp. Poengsnittet for KIL ble 0.833.
- Tar man med Nordlies kamper (hvor forsvarsspillet til hele laget (les: innsats, press og organisering) har vært sinnsykt mye bedre) har Deinoff stått totalt 13 kamper og holdt nullen i fem (dvs. fem av sju siste). Målsnitt: 1,38 per kamp og poengfangst 1,69.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 00:15 
Grævling

Knapt så noen gidder å stemme i år.... KOM IGJEN FOLKENS!!!

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 00:33 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Knapt så noen gidder å stemme i år.... KOM IGJEN FOLKENS!!!

Jeg synes det er dårlig engasjement her inne. Og det er en skam. Ting går bra, og kommentarene her inne blir færre og færre, og jeg føler meg som en "møteplager" med alle mine kommentarer. Hva kommer det av? Dette er jo et supporterforum :roll: Vi burde være de første til og stå fram for og få TN som trener neste sesong, og stemme fram "Årets spiller"! Men her finnes det omtrent ikke engasjement!

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 00:38 
Kaptein

Tonias får min stemme.. beste spilleren før nordlie kom.. i tillegg har han signert lang kontrakt med klubben. .:)

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 10:29 
Trener

bergerud wrote:
Tonias får min stemme.. beste spilleren før nordlie kom.. i tillegg har han signert lang kontrakt med klubben. .:)

Nettopp, det er også derfor jeg stemte på Tobias. Kan spesielt trekke fram kampen mot Sundet hjemme hvor han spillte til 10 på børsen etter min mening.

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2011, 21:34 
Forumlegende

Raggen wrote:
Som tidligere år skal vi også i år kåre den av gutta som har levert best ute på banen.

Overrekelse av pokal og gave til den det blir skal som vanlig skje på årets siste hjemmekamp, den er allerede neste søndag, 23 oktober. kåringen må avsluttes før denne kampen, noe som betyr at årets 2 siste kamper ikke blir "tellende" i "konkurransen".

Kåringen legges ut på kvelden etter hjemmekampen mot Sandefjord, 19. oktober, så dere får bare noen dager på å få avgitt stemme denne gangen.

Men men, slik må det neste bli... så husk å titt innom siden vår mellom hjemmekampene mot Sandefjord og Glimt!

PS! Det hadde kanskje vært stas om årets spiller for en gangs skyld ikke ble en spiller som forlater oss så fort han har slått kloa i denne utmerkelsen? ;-)

Var litt sent ute på kamp i dag så jeg fikk ikke med meg hvem som vant?

Profile  

PostPosted: 23 Oct 2011, 21:51 
Grævling

mikeb wrote:
Raggen wrote:
Som tidligere år skal vi også i år kåre den av gutta som har levert best ute på banen.

Overrekelse av pokal og gave til den det blir skal som vanlig skje på årets siste hjemmekamp, den er allerede neste søndag, 23 oktober. kåringen må avsluttes før denne kampen, noe som betyr at årets 2 siste kamper ikke blir "tellende" i "konkurransen".

Kåringen legges ut på kvelden etter hjemmekampen mot Sandefjord, 19. oktober, så dere får bare noen dager på å få avgitt stemme denne gangen.

Men men, slik må det neste bli... så husk å titt innom siden vår mellom hjemmekampene mot Sandefjord og Glimt!

PS! Det hadde kanskje vært stas om årets spiller for en gangs skyld ikke ble en spiller som forlater oss så fort han har slått kloa i denne utmerkelsen? ;-)

Sent ute? Da burde du jo fått det med deg, kåring skjedde foran feltet vårt etter kampen :-)

Det var rimelig tett hele veien mellom Ørjan og Adem, og til slutt var de helt likt, så da fikk de dele både pokal og gavekort mellom seg :-) Ørjan var ikke tilstede i dag, så Adem fikk æren alene på banen, men han får dele jevnt med Ørjan :-)

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2011, 09:10 
Forumlegende

Raggen wrote:
mikeb wrote:
Raggen wrote:

Sent ute? Da burde du jo fått det med deg, kåring skjedde foran feltet vårt etter kampen :-)

Det var rimelig tett hele veien mellom Ørjan og Adem, og til slutt var de helt likt, så da fikk de dele både pokal og gavekort mellom seg :-) Ørjan var ikke tilstede i dag, så Adem fikk æren alene på banen, men han får dele jevnt med Ørjan :-)

Hadde med meg en Glimt supporter som gjerne ville gå før det var ferdig også ;)

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2011, 11:35 
Klubbdirektør

At prisen ble delt mellom ØBH og Güven var jo helt suverent!!
Dog trur jeg det er det siste vi så av Adem. Nå som HBK har rykket opp er jeg redd han går dit neste sesong..

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2011, 12:11 
Kaptein

1892 wrote:
At prisen ble delt mellom ØBH og Güven var jo helt suverent!!
Dog trur jeg det er det siste vi så av Adem. Nå som HBK har rykket opp er jeg redd han går dit neste sesong..

Håper Adem blir, fantastisk spiller!

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2011, 12:28 
www.kilsk.com

Enig!

Profile  

PostPosted: 30 Oct 2011, 14:05 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
WTFimNasreen wrote:
Libra wrote:
Det ble sagt under et eller annet kampreferat på Radio Kongsvinger, at han ikke ønsket og stå når det var så mye som sto på spill.

Dette har jeg vanskelig å tro kommer fra Tobias :shock: Gutten har akkurat skrivi langtidskontrakt, og isåfall en utrolig defensiv holdning! Kjenner Tobias som en gutt som har trua på seg selv, og dette tror jeg er svada.. Det er betydningsfulle kamper spillere virkelig har lyst å spille, enten det er 4 div eller adecco :!: :wink:

Husk på at på Radio Kongsvinger sies det mye rart

Da ble det nå gjentatt enda en gang fra Radio Kongsvinger at Tobias valgte og trå til side som keeper da TN overtok. Det ble kalt en voksen avgjørelse.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]