KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 11:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
PostPosted: 23 Aug 2011, 08:02 
Grævling

På tide å se fremover..

Vi har som vanlig satt opp buss, men skal vi få kjørt avgårde denne så må snart folk få ut fingern og melde seg på, fare for avlysning hvos det ikke blir med fler!

http://www.kilsk.com/Hjem.php?v=SeNyhet&nyhetsID=412

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 09:15 
Klubbdirektør

Ønsker denne lagoppstillingen:

Holmen Johansen
Hæstad - Førsund - Shindika - Samir.
Linnes - Dosso - Berg Hansen - Aas
Solum - Güven

Men, den går garantert ikke Brogeland inn for, men hadde vært spennende å se Hæstad i forsvaret, og se om det hadde blitt noe annerledes. Hvorfor ikke prøve noe nytt?

Ellers håper jeg på at mange tar turen! :)

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 09:37 
Kaptein

På tide å prøve noe nytt:

Tobias
Dixon - Joseph - Førsund - Samir
Ørjan - Dosso - Hæstad
Guven - Solum - Aas

Last edited by Bergkamp on 23 Aug 2011, 09:45, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 12:29 
Reserve

På tide å gjøre noen små endringer formasjonsmessig:

Tobias
Linnes - Joseph - Førsund - Samir
Dosso - Berg Hansen
Hæstad - Aas - Guven
Solum

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 15:17 

Strømmen Greyhounds sin ikke fullt så gode før kampen artikkel

http://www.greyhoundsweb.no/20-serierunde-kongsvinger-hjemme/

http://www.greyhoundsweb.no

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 16:24 
Saftblander

Tap her og Brogeland er ferdig i KIL. Da kommer Tom Nordlie tilbake. Når Henning Danielsen har kilder på en ting viser historien at det stemmer.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 17:32 
Trener

Fælt å si det, men nesten så jeg håper på ett tap.
Nordlie alene drar 6-700+ tilskuere minst, så lønna hans betaler seg nesten selv.
Og jeg er dritt lei av spillere som ser på KIL som ett lag de "bare må igjennom" for å komme seg til de store fine kontraktene.
Jeg vil ha en skikkelig sjef, en som sier klart ifra hva som skal gjøres, og noe annet enn 90 min med beinhard jobbing får konsekvenser.

Jeg har aldri hatt det mer morro på Gjemselund enn når Tom var sjefen. Vi spilte bra fotball, det var bra stemning på tribunen, og det var morro å gå på kamp. Om spillerne sutrer fordi de må jobbe på trening driter jeg, det er jobben deres.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 17:39 
Klubbdirektør

Nøtteliten wrote:
Tap her og Brogeland er ferdig i KIL. Da kommer Tom Nordlie tilbake. Når Henning Danielsen har kilder på en ting viser historien at det stemmer.

Enig. En seriøs sportssjournalist som Henning Danielsen farer ikke med rykter.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 18:46 
Reserve

Danielsen skriver at Nordlie er klar for KIL, men det virker ikke som om KIL-ledelsen er klar for ham... Enn så lenge blir det bare spekulasjoner fra Glåmdalen. Det eneste bekreftede er jo tross alt at Brogeland har styrets støtte.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 18:57 
Reserve

pnord wrote:
Danielsen skriver at Nordlie er klar for KIL, men det virker ikke som om KIL-ledelsen er klar for ham... Enn så lenge blir det bare spekulasjoner fra Glåmdalen. Det eneste bekreftede er jo tross alt at Brogeland har styrets støtte.

Og når hørte du en fotballklubb si at en trener ikke har tillit ?
Først etter at vedkommende har fått sparken.

Inntil det kommer alltid vi har full tillit til treneren vår - vi har ingen planer på å skifte etc.

Så tror Brogis bør begynne å tenke på hva han skal gjøre etter KIL jobben. Spesielt siden Henning har klare indikasjoner på at Tom kan være aktuell igjen (ellers ville han ikke trykket det)

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 19:11 
Klubbdirektør

Jeg tror ikke Per sitter her ut sesongen. Det taper Kil for mange millioner på. Om vi rykker ned. Og så lenge lagene bak oss begynner å vinne blir det verre.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 19:29 
Forumlegende

En ska på nettet om dette her: http://www.glomdalen.no/kil/article5708972.ece

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 19:52 
Forumlegende

ivo wrote:

Flott!! Ingen grunn til å kaste en trener etter et par svake kamper. Totalt sett har det vært stor utvikling på et ungt lag samt at kontinuitet nå er et stikkord. "Billige løsninger" som å kaste trenern som noen her roper på holder ikke vann.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2011, 20:34 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
ivo wrote:

Flott!! Ingen grunn til å kaste en trener etter et par svake kamper. Totalt sett har det vært stor utvikling på et ungt lag samt at kontinuitet nå er et stikkord. "Billige løsninger" som å kaste trenern som noen her roper på holder ikke vann.

Hva slags utvikling har du sett på 33 kamper. 13 av dagens spillere har hvert med på dette før. kontinuitet ja. Hvordan skal han klare det nå plutselig? Har hatt 33 kamper å fått til kontinuitet. Og det blir dyrere å rykke ned. Gjør vi det for saken en annen vending hos dere også. Han kommer til å fortsette i samme duren så lenge han er her. Men for for all del håpe han for det til.

Profile  

PostPosted: 24 Aug 2011, 00:22 
Reserve

albert wrote:
pnord wrote:

Og når hørte du en fotballklubb si at en trener ikke har tillit ?
Først etter at vedkommende har fått sparken.

Inntil det kommer alltid vi har full tillit til treneren vår - vi har ingen planer på å skifte etc.

Så tror Brogis bør begynne å tenke på hva han skal gjøre etter KIL jobben. Spesielt siden Henning har klare indikasjoner på at Tom kan være aktuell igjen (ellers ville han ikke trykket det)

Vel, en journalist er absolutt ingen fasit, og Danielsens artikkel brygger heller opp under uroen rundt laget og Brogeland enn å bekrefte noe som helst.

Tror ikke at Nordlie er noen god løsning, selv om KIL ikke ligger helt i toppen av tabellen. Vi er tross alt ikke PÅ nedrykksplass, selv om vi er nærme. Men vi er heller ikke langt unna øvre halvdel. KIL har uansett ikke råd til å beholde Nordlie lenger enn ut sessongen, og det mener jeg er en kortsiltig og dårlig løsning. Jeg mener at man må tenke langsiktig, og tatt i betraktning at laget er ungt, må man gi spillergruppa ro og heller støtte dem. Nordlie er uansett ingen god langsiktig løsning tror jeg, noe som CV'en hans bekrefter.

Jeg sier ikke at dagens sportslige situasjon er bra, men det er heller ingen krise per se, sett ut ifra hvor jevn tabellen er. Det siste vi trenger er et krampeaktig ''quick fix'' for noen måneder. Jeg mener heller at man må fokusere på å få inn en skikkelig kapteintype i spillergruppa som kan lede laget.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]