albert wrote:
pnord wrote:
Danielsen skriver at Nordlie er klar for KIL, men det virker ikke som om KIL-ledelsen er klar for ham... Enn så lenge blir det bare spekulasjoner fra Glåmdalen. Det eneste bekreftede er jo tross alt at Brogeland har styrets støtte.
Og når hørte du en fotballklubb si at en trener ikke har tillit ?
Først etter at vedkommende har fått sparken.
Inntil det kommer alltid vi har full tillit til treneren vår - vi har ingen planer på å skifte etc.
Så tror Brogis bør begynne å tenke på hva han skal gjøre etter KIL jobben. Spesielt siden Henning har klare indikasjoner på at Tom kan være aktuell igjen (ellers ville han ikke trykket det)
Vel, en journalist er absolutt ingen fasit, og Danielsens artikkel brygger heller opp under uroen rundt laget og Brogeland enn å bekrefte noe som helst.
Tror ikke at Nordlie er noen god løsning, selv om KIL ikke ligger helt i toppen av tabellen. Vi er tross alt ikke PÅ nedrykksplass, selv om vi er nærme. Men vi er heller ikke langt unna øvre halvdel. KIL har uansett ikke råd til å beholde Nordlie lenger enn ut sessongen, og det mener jeg er en kortsiltig og dårlig løsning. Jeg mener at man må tenke langsiktig, og tatt i betraktning at laget er ungt, må man gi spillergruppa ro og heller støtte dem. Nordlie er uansett ingen god langsiktig løsning tror jeg, noe som CV'en hans bekrefter.
Jeg sier ikke at dagens sportslige situasjon er bra, men det er heller ingen krise per se, sett ut ifra hvor jevn tabellen er. Det siste vi trenger er et krampeaktig ''quick fix'' for noen måneder. Jeg mener heller at man må fokusere på å få inn en skikkelig kapteintype i spillergruppa som kan lede laget.