KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 14 Aug 2011, 20:09 
Saftblander

I Starts tilfelle er det gjort mye rart fra klubbledelsens side. Det er jo heller ikke uviktig hvem som kommer inn som ny trener. Tørum er en god trener som det ikke er lett å erstatte.

Jeg tror ikke KIL nødvendigvis bør bytte trener nå. Men det er liten tvil om at laget ikke akkurat spiller over evne. Når det er dårlige prestasjoner i kamp etter kamp, er det trenerens ansvar. Og kampene mot Alta og Nybergsund var heller ikke bra, selv om det ble seier i den siste.

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 20:11 
Klubbdirektør

Vi får rope på Tom Nordlie igjen :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 20:15 
Spiller

Det å ha 8 plass som målsetning i år var utrolig feigt av styret/trener!

Men med dagens situasjon så har de nesten truffet spiker`n på hodet!

Men 8 plass som målsetting var helt feil mener nå jeg,så derfor ligger KIL langt under det jeg mener vi kan forvente!
Om dette skyldes dårlig trener eller for dårlig stall kan man jo mene så mangt om,men jeg mener at trener aparatet
ikke får nok ut av dagens spillerstall!!!

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 20:28 
Klubbdirektør

Roffa wrote:

Men 8 plass som målsetting var helt feil mener nå jeg,så derfor ligger KIL langt under det jeg mener vi kan forvente!
Om dette skyldes dårlig trener eller for dårlig stall kan man jo mene så mangt om,men jeg mener at trener aparatet

Kan være enig i det. Men vi har vel ikke noe i TL og gjøre heller....Så målsetningen bør vel kanskje være og overleve i Adecco.

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 20:33 
Klubbdirektør

Roffa wrote:

8. plass som målsetting er ganske realistisk syns jeg. Men at det er litt defensivt ja det kan jeg være enig i. Kanskje burde man hatt som mål å havne f eks blant de 3 beste (selv om man innerst inne er småfornøyd med 8. eller bedre).
Tror uansett ikke det er avgjørende for hvordan KIL framstår på banen om dagen. Hvis spillerne ikke kan prestere sitt beste uten at klubben har som mål å rykke opp så er det noe alvolig galt fatt!

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 20:43 
www.kilsk.com

Libra wrote:

Det har vi heller ikke råd til!

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 21:25 
Reserve

GrueGutten1892 wrote:
Libra wrote:

Det har vi heller ikke råd til!

Hva skal vi med den klovnen :evil:

Last edited by Camilla on 14 Aug 2011, 21:26, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 21:58 
Forumlegende

Libra wrote:

Ja faktisk.
Så daffe og uinteresserte mange spillere ofte virker, så trenger de klar tale og en pisk!
Selv om TN sier han har forandret seg vil nok sagmugget få fram seiersinstinktet i ham igjen!

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 22:06 
Forumlegende

Jeg har kritisert Brogeland for at enkelte brukes kapitalt feil.
Det står jeg fortsatt ved.

Noe er veldig galt.
Det var så giddalaust, eller kanskje hjelpeslaust, man bare slo vekk ballen så ofte i 1.omgang.

laget var godt like før seriestart og deromkring.
Slo Sogndal, U mot HBK og jevnt med LSK (2-3).

Da så man et lag.
Nå ser man spillere som så ofte bare slår ut med armene og kjefter på hverandre.
Syntes som om man var fornøyde etter 7poeng på de 3 kampene.

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2011, 22:08 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Libra wrote:

Ja faktisk.
Så daffe og uinteresserte mange spillere ofte virker, så trenger de klar tale og en pisk!
Selv om TN sier han har forandret seg vil nok sagmugget få fram seiersinstinktet i ham igjen!

Jeg er faktisk enig. Det var ikke ment som bare tull fra min side. Det er bare det at vi har ropt på han så mange ganger før :) Uten at det hjalp. I og med at spillerene tydeligvis ikke klarer og motivere seg selv, så trenger de en type av hans kaliber.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2011, 11:10 
Klubbdirektør

Nå kan vel Per bruke Holmen som back og flytte Linnes opp. Holmen har gjort det bra i de to kampene har har spilt back. Var ganske bra i går også, så for håpe Per bruker han der. Det kan ikke bli verre en det er nå. Lov å prøve noe nytt.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2011, 16:40 
Spiller

Dette mener jeg må sitte i hodet på gutta...de spiller en touch på små flater på trening og har til tider nesten 100% passningsnøyktighet...men på kamp, hvor man har bedre tid, større flater og i det hele tatt mye bedre forhold til å kunne treffe med en passning - ligger nøyaktigheten på under 50% (uten at jeg telte nøyaktig...det så i hvertfall ut som om minst annenhver passning gikk til en Ranheimspiller...).

Med tanke på treningskampene i vinter - og diverste omganger i serien - vet vi jo at de KAN! Hvordan er det egentlig mulig å skru av og på sånn kan man spørre seg...men vi så faktisk det samme i FFK - Molde kampen i cupen...FFK styrer fullstendig første 40 min, så får de to kjappe scoringer i mot - og rakner fullstendig. Så henter de seg plutselig inn igjen - og vinner, så mye av dette ligger i hodet til spillerne.

De reiste opp til Trondheim med selvtillit, men denne må ha vært veldig skjør - siden det ikke så ut som om noen trodde på seier i det hele tatt. Treneren har selvfølgelig et ansvar som motivator, men gutta må være mottagelig også - og tro! Nei, slutt å mas om å bytte trener eller forsterke laget...ikke har vi muligheter eller økonomi til det. Personlig hadde jeg sett for meg en plassering på øvre halvdel denne sesongen, og et eventuelt opprykk neste sesong. Gutta må uansett bli mer "stabil i hodet" før vi kan ha noe håp om å hevde oss i Tippeligaen...så bruk denne sesongen til å få samkjørt gutta, og øv på innsats/vilje uansett hvilket lag som står på andre siden, og uansett hvilke siffre som står på resultat-tavlen. Så kan vi heller se an trenersituasjonen når sesongen er over.

Puh.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2011, 17:01 
Klubbdirektør

Vi trenger en ny spiller. En SJEF. En som kan ta i et tak og gå foran de andre. En slik type har vi ikke i Kil. Em Andreas Alm type. Eller en Torp type.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2011, 17:23 
Grævling

Innflytteren wrote:
...så bruk denne sesongen til å få samkjørt gutta....

De siste 4-5 årene har KIL startet med omtrent nytt lag til hver seriestart, mange skal tydelig ut i år også, så å få samkjørt gutta er vel omtrent noe av det mest umulige vi kan få til i denne klubben.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2011, 21:33 
Forumlegende

Innflytteren wrote:
1) Dette mener jeg må sitte i hodet på gutta...de spiller en touch på små flater på trening og har til tider nesten 100% passningsnøyktighet...men på kamp, hvor man har bedre tid, større flater og i det hele tatt mye bedre forhold til å kunne treffe med en passning - ligger nøyaktigheten på under 50% (uten at jeg telte nøyaktig...det så i hvertfall ut som om minst annenhver passning gikk til en Ranheimspiller...).

2) Med tanke på treningskampene i vinter - og diverste omganger i serien - vet vi jo at de KAN!

3) Personlig hadde jeg sett for meg en plassering på øvre halvdel denne sesongen, og et eventuelt opprykk neste sesong. .

1. Hvis man spiller mot dårlige spillere kan jo alle spille godt... :cry:
Har flere ganger nå sett at de dumper etter at trener har sagt at de har hatt veldig god treningsuke.
ja, i en god del kamper ser KIL ut som det laget som ikke kan holde på ballen og slå passninger, og med teknikk som Jørgen Jernlegg.
Ofte rett og slett klønete.

2. Enig.
Men også da var det mye av det samme.
F.eks HamKam, Mjøndalen, Strømmen, Degerfors.

3. Er det egentlig grunnlag for et Tippeligalag her lenger?
I fjor endte det jo sportslig dårlig og nærmest konkurs igjen og masse støyog bråk.

Kanskje en ny finanskrise er det som må til? :oops:
Slik at KIL kan konkurrere mot klubber som ikke bruker masse penger på spillere.
Litt tilbake til 80-årene.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]