Innflytteren wrote:
1) Dette mener jeg må sitte i hodet på gutta...de spiller en touch på små flater på trening og har til tider nesten 100% passningsnøyktighet...men på kamp, hvor man har bedre tid, større flater og i det hele tatt mye bedre forhold til å kunne treffe med en passning - ligger nøyaktigheten på under 50% (uten at jeg telte nøyaktig...det så i hvertfall ut som om minst annenhver passning gikk til en Ranheimspiller...).
2) Med tanke på treningskampene i vinter - og diverste omganger i serien - vet vi jo at de KAN!
3) Personlig hadde jeg sett for meg en plassering på øvre halvdel denne sesongen, og et eventuelt opprykk neste sesong. .
1. Hvis man spiller mot dårlige spillere kan jo alle spille godt...
Har flere ganger nå sett at de dumper etter at trener har sagt at de har hatt veldig god treningsuke.
ja, i en god del kamper ser KIL ut som det laget som ikke kan holde på ballen og slå passninger, og med teknikk som Jørgen Jernlegg.
Ofte rett og slett klønete.
2. Enig.
Men også da var det mye av det samme.
F.eks HamKam, Mjøndalen, Strømmen, Degerfors.
3. Er det egentlig grunnlag for et Tippeligalag her lenger?
I fjor endte det jo sportslig dårlig og nærmest konkurs igjen og masse støyog bråk.
Kanskje en ny finanskrise er det som må til?
Slik at KIL kan konkurrere mot klubber som ikke bruker masse penger på spillere.
Litt tilbake til 80-årene.