KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 18:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2011
PostPosted: 21 Feb 2011, 11:55 
Saftblander

Hva med denne Heiberg som kom inn mot Nybergsund? er det en man ser for seg i stallen?

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 13:02 
Reserve

Juniorlegende wrote:
Hva med denne Heiberg som kom inn mot Nybergsund? er det en man ser for seg i stallen?

Han går vel på ungdomskolen enda :lol: Det er vel på tide å signere noen rutinerte mannfolk som kan gå i Adeccokrigen snart vel, dette har jo også KIL vært klar på.

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 13:12 
Reserve

pnord wrote:
Jeg er meget skeptisk til TAG. Slike holdninger som han viste sist han var i KIL blir ikke borte etter et par sesonger på benken i tysk nivå-3. Fyren er kun opptatt av seg selv og penger. Man skal selvfølgelig ikke stole blindt på Glåmdalen, men jeg må si det vekker ekle følelser da jeg leser om hans triste sorti i KIL sist gang han var her. Er det noe menneskeheten gjør for lite av i dag, så er det å lære av historien. Historien gjentar seg beklageligvis. Jeg ser for meg at dersom TAG signerer en 2-årskontrakt med KIL og gjør det ekstremt bra etter ett år, så vil han bort igjen på flekken så lenge han får mer penger enn i KIL. Han kommer til å si opp kontrakten sin med KIL pga. en eller annen latterlig grunn (som f.eks. for sent utbetalt kilometergodtgjørelse fra Flisa til Kongsvinger), han kommer til å få med seg faren sin og hans mektige venner og presse KIL til å frigi ham fra kontrakten og gjøre seg selv til Bosmanspiller. Fyren er kapabel til å gå til både HamKam og Vålerenga. Og fyren er kapabel til å la KIL sitte igjen med svarteper nok en gang. Så kommer han til å score mål mot KIL for sin nye klubb og ape seg foran KIL-fansen som en drittunge.

Jeg regner imidlertid med at Jens Njøsen & Co. kommer til å være forholdsvis nøye under evt. kontraktinngåelse for å unngå potensielle smutthull.

Kall meg gjerne fordomsfull og dømmende. Men et førsteinntrykk får du bare muligheten til å gi ÉN gang.

Passer TAG i den lokale profilen? Ja, definitivt. Har TAG potensiale? Ja, definitivt. Er TAG en lagspiller? Hmm....skeptisk.

Mvh
Petter Nord

Jeg er for å gi mennesker en sjanse til jeg da og ønske TAG velkommen tilbake. Alle mennesker er opptatt å tjene godt og får man 500,000,- kontra 200,000,- for samme jobb hva gjør man da :?: KIL er ingen rik klubb og slik har det alltid vært og det tok vel av da Røkke landet i privathelikopter på Gjemselund for å kjøpe Christer Basma en gang i tiden og daværende KIL leder sa "vi har ikke mulighet til å stille opp mot slikt"

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 13:36 
Klubbdirektør

Man spiller der man tjener mest penger. Det er jo logisk. Men man for bestemme seg hvor man skal spille. Kil begynner å få dårlig tid nå. Kan ikke vente i lange tider på at en spiller skal bestemme seg.

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 18:44 
Reserve

Janko wrote:
Man spiller der man tjener mest penger. Det er jo logisk. Men man for bestemme seg hvor man skal spille. Kil begynner å få dårlig tid nå. Kan ikke vente i lange tider på at en spiller skal bestemme seg.

Enig. Det er logisk. Men det er også logisk å forholde seg til en kontrakt og ikke sette seg ned og pipe hvis man ikke får viljen sin. Det er også logisk å ikke nekte å møte på jobb fordi man ikke blir solgt akkurat når man selv ønsker det (og før kontrakten går ut).

Men for all del. Ingen ting vil glede meg mer enn dersom jeg skulle ta feil ang. TAG.

Du har rett i at man begynner å få dårlig tid. Håper det kommer noen nyheter ila. uka.

Mvh
Petter Nord

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 18:48 
Klubbdirektør

Skulle helst ha dem før torsdag. Da reiser dem til La Manga. Hadde hvert srtig med en tropp før den tid.

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 18:51 
Reserve

At supportere har dårlig tid tror jeg faktisk ingen bryr seg om så slutt å sutre.

Profile  

PostPosted: 21 Feb 2011, 22:42 
Klubbdirektør

Sutre? Jeg har da lyst til å se Kil ha et a lag. Vil se Kil vinne kamper og ikke tape. For vi 2-3 spillere skadet så har dem ikke lag å stille. Syns du det er morro. Eller at dem begynner å spille inn et lag når serien begynner.

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2011, 11:47 

Camilla wrote:
At supportere har dårlig tid tror jeg faktisk ingen bryr seg om så slutt å sutre.

Enig at man ikke skal sutre, men hva med å hutre? Slå opp "ha is i magen" i Google og sjekk hvilket treff man får på topp. :shock:

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2011, 12:40 
Klubbdirektør

Var det januar i 2012 han mente kanskje?? :lol:

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2011, 16:17 
Reserve

Generation Kil wrote:
Camilla wrote:

Enig at man ikke skal sutre, men hva med å hutre? Slå opp "ha is i magen" i Google og sjekk hvilket treff man får på topp. :shock:

Virker som jeg er den eneste som har is i magen akkurat nå for tiden ha ha :lol:

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2011, 23:54 
Reserve

Vel har vi en firer bak, med Linnes Førsund Shindika Fazlagic. Men det er tynt, og vi hadde trengt fler. Vi er alvorlig skadeutsatte, og har feilet stygt med å få samspilt nye karer inn der. Is i magan, vi er forbi det punktet, vi har feilet og dette vil bety tapte poeng før eller siden.

Profile  

PostPosted: 23 Feb 2011, 10:24 
Materialforvalter

Håper temperaturen faller i alle fall til rundt... tja minus 70 eller 60 fram mot sesongstart. Ser ut som det blir kaldt i følge NRKs værmelding

Profile  

PostPosted: 23 Feb 2011, 10:59 
Saftblander

Har du is i magen for lenge, får du frostskader. Skjønner at det ikke har vært lett for KIL å beregne antall spillere inn, kontra lønnsutgifter i år. Situasjonen ble vel også forandra etter at Niang forsvant. Men hva skjer? Du kan ikke samspille et lag der 2-3 førstelagsspillere ikke er kommet inn før det gjennstår et par treningskamper. Det er ikke lenge siden Førsund og Fazlagic kom heller. Håper på en god høstsesong, og at det kommer noen gode nye spillere veldig snart.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2011, 20:02 
Klubbdirektør

Skader på skader mange er det igjen nå tro http://www.glomdalen.no/kil/article5503822.ece

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]