pnord wrote:
Jeg er meget skeptisk til TAG. Slike holdninger som han viste sist han var i KIL blir ikke borte etter et par sesonger på benken i tysk nivå-3. Fyren er kun opptatt av seg selv og penger. Man skal selvfølgelig ikke stole blindt på Glåmdalen, men jeg må si det vekker ekle følelser da jeg leser om hans triste sorti i KIL sist gang han var her. Er det noe menneskeheten gjør for lite av i dag, så er det å lære av historien. Historien gjentar seg beklageligvis. Jeg ser for meg at dersom TAG signerer en 2-årskontrakt med KIL og gjør det ekstremt bra etter ett år, så vil han bort igjen på flekken så lenge han får mer penger enn i KIL. Han kommer til å si opp kontrakten sin med KIL pga. en eller annen latterlig grunn (som f.eks. for sent utbetalt kilometergodtgjørelse fra Flisa til Kongsvinger), han kommer til å få med seg faren sin og hans mektige venner og presse KIL til å frigi ham fra kontrakten og gjøre seg selv til Bosmanspiller. Fyren er kapabel til å gå til både HamKam og Vålerenga. Og fyren er kapabel til å la KIL sitte igjen med svarteper nok en gang. Så kommer han til å score mål mot KIL for sin nye klubb og ape seg foran KIL-fansen som en drittunge.
Jeg regner imidlertid med at Jens Njøsen & Co. kommer til å være forholdsvis nøye under evt. kontraktinngåelse for å unngå potensielle smutthull.
Kall meg gjerne fordomsfull og dømmende. Men et førsteinntrykk får du bare muligheten til å gi ÉN gang.
Passer TAG i den lokale profilen? Ja, definitivt. Har TAG potensiale? Ja, definitivt. Er TAG en lagspiller? Hmm....skeptisk.
Mvh
Petter Nord
Jeg er for å gi mennesker en sjanse til jeg da og ønske TAG velkommen tilbake. Alle mennesker er opptatt å tjene godt og får man 500,000,- kontra 200,000,- for samme jobb hva gjør man da

KIL er ingen rik klubb og slik har det alltid vært og det tok vel av da Røkke landet i privathelikopter på Gjemselund for å kjøpe Christer Basma en gang i tiden og daværende KIL leder sa "vi har ikke mulighet til å stille opp mot slikt"