maggot wrote:
jeg forstår ikke hvorfor alle er så negative foran denne sesongen???
vi har blitt økonomiske stabile, og byttet ut et gammelt mannskap med et mye yngre og en smule mer lokalt.
vi har fortsatt Linnes, Holmen, Berg Johansen, Tuelo, Guven, Krogh, Holmen Johansen og Shindika som alle kan dominere i førstedivisjon pluss nye fjes med tippeligaerfaring som Førsund og Fazlagic krydret med unge spennende Wigum, Solum, Pierau og Aas.
vi har riktignok mistet mange.............men.......
Bobbie Friberg........årets flopp i tippeligaen kanskje????
kjell Rune Sellin.......imponerte ingen. kun et mål og ble til slutt benket.
Kai Risholt.....var god til å løpe, jobbe og kjefte, men det stoppet vel der. null utviklingspotensiale
Magne Sturød.....så vi vel egentlig nesten ikke noe til allikevel pga skader.
Conny Månnson.....publikumsfavoritt men gammel og skadet. ikke noe for framtiden.
Thomas Myhre....har vel sett sine bedre dager han også.
Olav Dalen....uenighet om han. jeg synes det er bedre å satse på unge Johansen.
Yngvar Håkonsen....solid han, men han er jo ingenting for framtiden.
Edier Frejd.....laaaaangt fra så uerstattelig som det påstås. gammel og karrieren er på vei ned.
Carl Erik Torp....kommer til å bli høyt savnet uansett, selv om jeg tviler på at han kommer til å dominere tippeligaen.
Mame Niang.....øh, sier ikke mer.
mange av disse var også rene utgiftsposter, gamle og karrierene er på hell.
nå satser vi ungt, lokalt og på framtiden.
Helt enig! Skjønner heller ikke negativiteten her. Vurderingen av de spilerne du trekker frem over her er jeg enig i. Nå gleder jeg meg til et ungt mannskap som vi kan følge i mange år og se utvikle seg. Ikke minst gleder jeg meg også til å slippe å bekymre meg om vi går konk eller ikke.
edit: ja, så glemte jeg å legge til at jeg håper mame forsvinner slik at det frigjør en del penger