KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 22:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2011
PostPosted: 25 Jan 2011, 13:19 
Trener

jeg forstår ikke hvorfor alle er så negative foran denne sesongen???
vi har blitt økonomiske stabile, og byttet ut et gammelt mannskap med et mye yngre og en smule mer lokalt.
vi har fortsatt Linnes, Holmen, Berg Johansen, Tuelo, Guven, Krogh, Holmen Johansen og Shindika som alle kan dominere i førstedivisjon pluss nye fjes med tippeligaerfaring som Førsund og Fazlagic krydret med unge spennende Wigum, Solum, Pierau og Aas.

vi har riktignok mistet mange.............men.......

Bobbie Friberg........årets flopp i tippeligaen kanskje????
kjell Rune Sellin.......imponerte ingen. kun et mål og ble til slutt benket.
Kai Risholt.....var god til å løpe, jobbe og kjefte, men det stoppet vel der. null utviklingspotensiale
Magne Sturød.....så vi vel egentlig nesten ikke noe til allikevel pga skader.
Conny Månnson.....publikumsfavoritt men gammel og skadet. ikke noe for framtiden.
Thomas Myhre....har vel sett sine bedre dager han også.
Olav Dalen....uenighet om han. jeg synes det er bedre å satse på unge Johansen.
Yngvar Håkonsen....solid han, men han er jo ingenting for framtiden.
Edier Frejd.....laaaaangt fra så uerstattelig som det påstås. gammel og karrieren er på vei ned.
Carl Erik Torp....kommer til å bli høyt savnet uansett, selv om jeg tviler på at han kommer til å dominere tippeligaen.
Mame Niang.....øh, sier ikke mer.

mange av disse var også rene utgiftsposter, gamle og karrierene er på hell.
nå satser vi ungt, lokalt og på framtiden.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 13:34 
Klubbdirektør

Camilla wrote:
1892 wrote:
Eddie, Eddie...
Fantastisk for to år siden, ikke fullt så god i fjor.

Mister en liten supporteridyll, men men... nå skal han til en klubb uten supportere... må være litt kjedelig det og... meeen, penga rår...

Skulle vi mot all formodning på Førsund i stallen, så må meg si at det er et bedre valg...

Lykke til videre Eddie!

Er du drita full eller? Dummeste jeg har lest her inne på lenge :roll:

Venter fortsatt på deg, Camilla...

PS: Mye fulle folk på forumet om dagen... :shock:

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 13:40 
Forumlegende

maggot wrote:
vi har blitt økonomiske stabile, og byttet ut et gammelt mannskap med et mye yngre og en smule mer lokalt.
vi har fortsatt Linnes, Holmen, Berg Johansen, Tuelo, Guven, Krogh, Holmen Johansen og Shindika som alle kan dominere i førstedivisjon pluss nye fjes med tippeligaerfaring som Førsund og Fazlagic krydret med unge spennende Wigum, Solum, Pierau og Aas.

Jer er helt enig i det du skriver som jeg siterer her.

Holmen fikk vel 2 for ham korrekte pasninger på 1 omgang mot HamKam nå, og nærmest 0 fjor hvor han spilte nærmest i forsvar. Får håpe Niang signerer i Kina slik at laget kan spille kjapt etter bakken...
Få på plass et bra forsvar og dette er mer lovende enn på lenge faktisk.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 13:41 
Klubbdirektør

maggot wrote:

Bobbie Friberg........årets flopp i tippeligaen kanskje????
kjell Rune Sellin.......imponerte ingen. kun et mål og ble til slutt benket.
Kai Risholt.....var god til å løpe, jobbe og kjefte, men det stoppet vel der. null utviklingspotensiale
Magne Sturød.....så vi vel egentlig nesten ikke noe til allikevel pga skader.
Conny Månnson.....publikumsfavoritt men gammel og skadet. ikke noe for framtiden.
Thomas Myhre....har vel sett sine bedre dager han også.
Olav Dalen....uenighet om han. jeg synes det er bedre å satse på unge Johansen.
Yngvar Håkonsen....solid han, men han er jo ingenting for framtiden.
Edier Frejd.....laaaaangt fra så uerstattelig som det påstås. gammel og karrieren er på vei ned.
Carl Erik Torp....kommer til å bli høyt savnet uansett, selv om jeg tviler på at han kommer til å dominere tippeligaen.
Mame Niang.....øh, sier ikke mer.

Helt enig! Skjønner heller ikke negativiteten her. Vurderingen av de spilerne du trekker frem over her er jeg enig i. Nå gleder jeg meg til et ungt mannskap som vi kan følge i mange år og se utvikle seg. Ikke minst gleder jeg meg også til å slippe å bekymre meg om vi går konk eller ikke.

edit: ja, så glemte jeg å legge til at jeg håper mame forsvinner slik at det frigjør en del penger

Last edited by A4Tech on 25 Jan 2011, 13:43, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 13:59 
Reserve

1892 wrote:
Camilla wrote:
1892 wrote:
Eddie, Eddie...

Mister en liten supporteridyll, men men... nå skal han til en klubb uten supportere... må være litt kjedelig det og... meeen, penga rår...

Skulle vi mot all formodning på Førsund i stallen, så må meg si at det er et bedre valg...

Lykke til videre Eddie!

Eddie er en klassespiller en kaliber trolig to hakk bedre en Førsund. Førsund fikk ikke kontrakt med KIL før 2009 sesongen og måtte ned i 2 div for å få jobb har dette gjort han knallgod eller? Tapet av Eddie vil vi merke og Førsund vil ikke klare å fylle hans rolle enkelt og greit og burde faktisk ikke være veldig vanskelig å fatte.

Allikevel så er jeg fornøyd med at vi får Førsund i laget nå som Eddie har valgt andre oppgaver..

Last edited by Camilla on 25 Jan 2011, 14:04, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 14:12 
Kaptein

Litt enig med Camilla. Arnar prøvespilte for oss i fjor, og alle som så Godset-KIL i Lillestrømhallen skjønte vel ikke egentlig helt hva han gjorde utpå der.. Inkludert han selv. Etter den kampen har han hatt ett år i breddefotballen, så vil ikke tro han har blitt så veldig mye bedre på det året!

Men for all del, velkommen tilbake Arnar =) bevis at du hører hjemme på dette nivået!

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 14:50 

maggot wrote:

Endelig et skikkelig supporterinnlegg!

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 14:57 
Forumlegende

allan wrote:
Å hente Eddie fra Raufoss var et godt trekk av tidligere sportslig ledelse. Den samme kreditten skal de få for å ha hentet Torp,Sylling,Pelu,Guiomar osv som bosman. Synd Kil ikke får en krone igjen. Er spent på hvem av dagens nykommere vi kommer til å si dette om de neste årene. Jeg tror desverre ikke de som sitter nå har teft til å finne nye Torper,Guiomarer,Månsonner,Sylliner,Frejder osv. Kanskje forgjengerene ikke var så udugelige alikevell. La oss bare håpe båten bærer en sesong slik at det kan utvikles unge spillere som kan gi penger i kassa ved videresalg.

De som sitter med sportslig ansvar nå er vel mye av det samme som har vært med tidligere og hentet gode spillere. Er vel hovedsaklig Karlsrud og Steen.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 14:58 
Grævling

maggot wrote:
vi har blitt økonomiske stabile....

Nå har vi vel bare vært "økonomisk stabile" i noen uker, så vi får vel se hvordan det går videre før vi friskmeldes helt ;-)

Men... jeg tror vel heller ikke det er noen fare for økonomien fremover med folkene som er med og styrer i disse dager. Spørsmålet er jo bare hvem som tar over postene i styret etter årsmøtet i mars, er ikke gitt at alle henger med videre. Fort har vi en lik situasjon som tidligere år, et avgående styre har lagt føringer for hva et nytt styre skal gjøre. Det beste er selvfølgelig om folk som har tenkt å utføre kommende planer også er med og vedtar disse planene.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 15:02 
Forumlegende

Raggen wrote:
maggot wrote:
vi har blitt økonomiske stabile....

Nå har vi vel bare vært "økonomisk stabile" i noen uker, så vi får vel se hvordan det går videre før vi friskmeldes helt ;-)

Men... jeg tror vel heller ikke det er noen fare for økonomien fremover med folkene som er med og styrer i disse dager. Spørsmålet er jo bare hvem som tar over postene i styret etter årsmøtet i mars, er ikke gitt at alle henger med videre. Fort har vi en lik situasjon som tidligere år, et avgående styre har lagt føringer for hva et nytt styre skal gjøre. Det beste er selvfølgelig om folk som har tenkt å utføre kommende planer også er med og vedtar disse planene.

word!

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 16:18 
Saftblander

Raggen wrote:
Alta rykker i hvert fall ikke ned, har vel også fått tilbake divisjonens beste spiss i Vegar Bråten.

Hjelper ikke å ha divisjonens beste spiss når forsvaret er åpent som ei låvedør :)
Uansett, for at han skal score, må de spillerne bak gjøre sin del. Blir vanskelig for Alta i år, dessverre. :wink:

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 17:03 
Grævling

PnzR wrote:
Raggen wrote:
Alta rykker i hvert fall ikke ned, har vel også fått tilbake divisjonens beste spiss i Vegar Bråten.

Hjelper ikke å ha divisjonens beste spiss når forsvaret er åpent som ei låvedør :)
Uansett, for at han skal score, må de spillerne bak gjøre sin del. Blir vanskelig for Alta i år, dessverre. :wink:

Nå trenger ikke dette bli noen laaaaaaang diskusjon om Alta, men altså, det har vaka en del ørret i Mjøsa siden Alta gikk på en alvorlig mine på Hamar i 2009, var de som slet mer det året selv med storseier mot Alta. De klarer seg nok i år også ;-)

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 17:03 
Klubbdirektør

Camilla wrote:
1892 wrote:
Camilla wrote:
1892 wrote:
Eddie, Eddie...

Lykke til videre Eddie!

Eddie er en klassespiller en kaliber trolig to hakk bedre en Førsund. Førsund fikk ikke kontrakt med KIL før 2009 sesongen og måtte ned i 2 div for å få jobb har dette gjort han knallgod eller? Tapet av Eddie vil vi merke og Førsund vil ikke klare å fylle hans rolle enkelt og greit og burde faktisk ikke være veldig vanskelig å fatte.

Allikevel så er jeg fornøyd med at vi får Førsund i laget nå som Eddie har valgt andre oppgaver..

Leser dine meninger, dog er jeg ikke enig at Eddie var en klassespiller.
Som jeg skrev, penga rår, er overhode ikke fornøyd med å miste han.. Eddie og Førsund som et makkerpar, hadde blitt veldig bra trur jeg.

Tipper og håper at Førsund får en god sesong.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 17:40 
Klubbdirektør

Generation Kil wrote:
maggot wrote:

Endelig et skikkelig supporterinnlegg!

Mye fornuft i det maggot sier :) . Jeg er lei meg for å ha mistet Eddie og Calle mfl, men vi har da fått inn en del yngre lovende OG gode spillere. Med tanke på økonomien er det riktig å tenke langsiktig. Bra at Arnar kommer inn i forsvaret. Har rutine og guts. Bra på hodet er han også.
Hvis Mame gjør kineser av seg så kanskje man kan hente inn en eller flere med rutine. Da ser det faktisk ikke så ille ut :wink: .

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2011, 18:23 
Skjønner Edier godt jeg, vis det stemmer at han får 60 000 kr i mnd i sandes ulf! Tjene litt penger på tampen, hvem ville vel ikke gjort det??

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]