Har vel i grunnen ingen formening om Njøsens mentale tilstand - eller hans egenskaper som leder. Likevel er det jo ting man stusser på:
Quote:
- Det er korrekt. Vi har tilbudt han en markedssjef-jobb.
....ulønnet?
Quote:
Det er jo en kjensgjerning at det er begrenset hvor mye KIL kan betale.
...Firmaet hans skulle jo ikke ha noen ting, hvis de ikke leverte...?
Quote:
Vi kjenner ikke så mye til Riseths firma, eller de planene han har i forhold til vår klubb eller andre.
...sagt nei til modellen hans uten å spørre hvilke planer han har?
Quote:
Det er ikke slik at vi er lovt et beløp til klubben av Riseths firma.
...men markedssjefen, som forhåpentlig skal ansettes etter nyttår, har lovet et slikt beløp?
Quote:
Hvis jeg ikke er feil underrettet, så er Riseth markedssjef i KIL ut året. Så jeg forstår heller ikke det spørsmålet.
...ut året er 37 dager...vanlig oppsigelsetid er 3 mnd...når skal de tenke på å ha en ny markedssjef "på hånda"???
Quote:
Jeg forstår ikke helt helt problemstillingen
...Vidar R skaffet flere mill. mer enn budsjettert samtidig med å være spiller...her tilbyr han et team på 3-4 pers som utelukkende skal jobbe med å skaffe sponsorer til KIL - på provisjonsbasis. Sist jeg sjekka, var det lite å hente provisjonsmessig på 0 sposorkroner. Ok, VR selv har vel til salt i grøten, men han skulle jo ansette Rune Lundgren...og han er vel interessert i å ha større inntekt enn NOK 0,-???
På bakgrunn av dette - må jeg si meg enige i flere andre her på forumet - som mener det MÅ ligge noe annet bak...noe som ikke nevnes...ellers skjønner jeg ingenting. Kan jo være jeg er litt treg da...men...???
Jeg krysser uansett fingrene for at KIL lander på føttene igjen, og at vi samler oss en stor gjeng rødkledde og skriker på Felt J fra seriestart...HEIA KIL!!!
Fin oppsummering av sitater og merkelige utsagn fra de siste dagene.
Jeg liker ikke å kritisere Njøsen uten å vite fakta bak valgene som blir gjort. Han er tross alt en av de som tar ansvar når klubben er i krisetider. Men jeg stiller meg likevel totalt uforstående til de fleste avgjørelsene som er tatt den siste uken, og føler fortsatt at det er en tragedie at man ikke kan bli enige med Riseth om en løsning på markedssiden. Og det er ikke til å komme bort i fra at Njøsen uttaler seg på en arrogant måte når han bare avfeier kritikken som kommer mot han. Det er lenge siden det har vært like høy temperatur her inne, og de aller fleste er ganske sinte og oppgitte.