KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 01:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Next
Author Message
PostPosted: 22 Nov 2010, 19:47 
Reserve

Jeg tar fri fra jobb og blir med.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:50 
Klubbdirektør

borgen wrote:

Jeg også :!:

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 19:52 
Trener

Libra wrote:
David Justice wrote:
SPURS wrote:
Hadde jeg vært Vidar Riseth, hadde jeg tatt de pengene fra testimonial kampen selv, så kunne Njøsen fikset den samme summen i spons fra lokalt næringsliv..... Er jo det han skal basere seg på :roll:

Enig. Jeg registerer at noen mail adresse fortsatt ikke finnes før Njøsen på kil.no, men jeg kommer til å sende han et brev med mine kommentarer til saken og samtidig opplyse at jeg slutter som målsponsor og ikke kommer til å delta på andre innsamlinger etc. så lenge Jens Njøsen er styreformann eller har andre ledende posisjoner i klubben.

Så tøft gjort av deg :!: Jeg angrer allerede på at jeg har støttet KIL denne sesongen med midler fra både meg selv, og bedriften. Det skjer ikke flere ganger. Og ikke fikk vi noen gang det de lovte vår bedrift som takk for støtten heller.

Takk, nå har jeg sendt en mail til hele styret med blant annet innholdet over begrunnet med avslaget til Riseth og uttalelsen om at sponsorer helst skal være lokale.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 20:02 
Klubbdirektør

Flott! Det er noe med og få gjort noe med maktesløsheten man føler når hele klubben raseres foran øynene på oss :? De må for all del ikke få inntrykk av at dette på noen måte er greit, og at upopulære avgjøreøser blir glemt etter hvert. For det er nok det de tenker...

Last edited by Libra on 22 Nov 2010, 20:03, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 20:20 
Spiller

Jiiiiises for en dag. Hva blir det neste som skjer? At de bestemmer seg for å slutte med toppfotballsatsingen og bare ha G-16 lag.....

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 20:56 
Saftblander

Man får jo håpe at de supporterne som sitter nærme og kan påvirke dette får kastet styret og gjort om på disse elendige beslutningene som er katastrofale for klubbens økonomi, entusiasme og fremtid. Har man en kapasitet som Riseth klar til å satse tid og risikere egne penger så takker man JA! ikke nei...!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 21:02 
Trener

Lurer på om jeg skal betale for målaksjene som jeg har vært med på. Kommer vel en giro snart, hvis dem ikke har glemt det da.
Helvetes ROT. Er vanligvis positiv, men det fikk en knekk i dag. :cry: :evil:

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 21:43 
Reserve

Forbanna idag!!!!!! Hva er dette for noe søppel?

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 21:48 
Trener

Libra wrote:
borgen wrote:

Jeg reiser fra Oslo stiller så sant overhodet mulig tidsmessig. Foreslår banner med parolen: JA til Riseth - NEI til Njøsen.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 21:59 
Materialforvalter

Libra wrote:
borgen wrote:

Kom med tidspunkt, så kommer jeg også. Hvor enn jeg måtte være i verden.
Har kommet fra singapore i år for å se kil spille, så blir med på dette også.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 22:38 
Klubbdirektør

borgen wrote:

Tror det er mange med deg som sliter med å styre seg i kveld. Har akkurat gått meg en lang tur for bare å gjøre noe, men det hjalp ikke en dritt. Like forbanna :x

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 22:45 
Trener

Roll wrote:
borgen wrote:

Tror det er mange med deg som sliter med å styre seg i kveld. Har akkurat gått meg en lang tur for bare å gjøre noe, men det hjalp ikke en dritt. Like forbanna :x

Er så forbanna på denne Njøsen figureren at jeg holder på å sprekke her. Hvordan i svarte kunne han bli valgt til styreformann? Hva skal til for å styrte diktatoren? Hvor mange medlemmer skal det til for å kreve nytt årsmøte?

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 22:45 
Materialforvalter

ivo wrote:
Joda, men jeg tenker på at man nok mener at man selv skal styre sponsorarbeidet og ikke være avhengig av "utenforstående firma" i den sammenhengen.
Gir Riseths firma blaffen / går konkurs så står man der...(som et eksempel).
Innbiller meg at de vil bygge en lokal basert grunnvoll som eventuelt får utvide seg.
Forskjellen nå mot de siste årene er nok dette med å krype før man kan gå.

Om jeg tidligere har kritisert deg for å være usaklig, ivo, må jeg denne gangen berømme deg for å være den eneste edruelige i denne diskusjonen. Bra! Jeg fatter ikke dette hysteriet rundt Riseth. Verden går da ikke under om han forsvinner? Jada, han er en god selger. Men hvorfor kunne han ikke gjort jobben for vanlig lønn? Han hadde kanskje ikke hatt kapasitet til å selge fullt så mye, men så hadde det ikke kostet klubben så mye som det ville gjøre med denne provisjonsmodellen hans heller. Riseth er ikke Jesus - han er en kremmer som ønsker å sitte igjen med mest mulig av kaka. Og dere som vil straffe klubben/laget med å trekke tilbake støtte eller la være å kjøpe sesongkort tenker ikke lenger enn nesa rekker!

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 22:51 
Klubbdirektør

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at det er billigere for KIL og ha Riseth på vanlig lønn - kontra provisjon, Pulverheksa. Provisjon får jo aldri blitt noe annet enn en viss prosent av det han selger. Og dessuten snakker vi her om en mann som har et visst merkenavn, og som har gitt og gitt til klubben.

Og ser du at det nå ikke finnes ansatte igjen i administrasjonen?

Last edited by Libra on 22 Nov 2010, 23:00, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Nov 2010, 23:02 
Trener

Pulverheksa wrote:
ivo wrote:
Joda, men jeg tenker på at man nok mener at man selv skal styre sponsorarbeidet og ikke være avhengig av "utenforstående firma" i den sammenhengen.
Gir Riseths firma blaffen / går konkurs så står man der...(som et eksempel).
Innbiller meg at de vil bygge en lokal basert grunnvoll som eventuelt får utvide seg.
Forskjellen nå mot de siste årene er nok dette med å krype før man kan gå.

Om jeg tidligere har kritisert deg for å være usaklig, ivo, må jeg denne gangen berømme deg for å være den eneste edruelige i denne diskusjonen. Bra! Jeg fatter ikke dette hysteriet rundt Riseth. Verden går da ikke under om han forsvinner? Jada, han er en god selger. Men hvorfor kunne han ikke gjort jobben for vanlig lønn? Han hadde kanskje ikke hatt kapasitet til å selge fullt så mye, men så hadde det ikke kostet klubben så mye som det ville gjøre med denne provisjonsmodellen hans heller. Riseth er ikke Jesus - han er en kremmer som ønsker å sitte igjen med mest mulig av kaka. Og dere som vil straffe klubben/laget med å trekke tilbake støtte eller la være å kjøpe sesongkort tenker ikke lenger enn nesa rekker!

Nei, Riseth er ikke Jesus, Jesus er en eventyrfigur. Riseth har imidlertid gjort en meget god jobb. Han er en god selger og har resultater å vise til. Du tror kanskje jobben hans har vært så veldig enkel? Det tror ikke jeg.

Dessuten gjelder dette ikke bare Riseth, men hele administrasjonen pluss hovedtreneren. Samtlige er forsvunnet etter at denne Njøsen figuren dukket opp igjen. Akkurat som gruskonger og andre i stor skala velger selv hva de vil bruke pengene sine på velger jeg selv i mindre skala hva jeg vil bruke mine penger på og jeg anser at det er dødfødt å putte penger inn i noe som denne diktatoren Njøsen styrer.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]