noen spillere som kanskje kunne vært noe til KIL neste år:Kjetil Gerhardsen: en spiller som var et meget lovende talent i KIL, men slet mye med skader, men nå har han spilt meget bra i Brumunddal i toppen av 2. divisjon nå og har knust skamma to ganger i år og er en god venstreback som jeg tror kan gjøre det bra i Adeccoligaen.
Per Verner Rønning: god midtstopper som de fleste husker fra KIL, spiller i Bodø/glimt nå som det går dårligere økonomisk med enn KIL. jeg mener han holder tippeliganivå, så han kan ihvertfall gjøre det bra for KIL i adecco.
Steinar Strømnes: Spilte i KIL i fjor men fikk ikke ny kontrakt, gikk til Lyn og når de gikk konkurs gikk han til Åtvidaberg i Allsvenskan, han holdt godt nivå i fjor.
Thomas Lehne Olsen: Kjempetalent som desverre spiller i hamskam, men ettersom skamma rykka opp så er vel ikke KIL aktuelt for han hvis han ikke får en kjempebra kontrakt.
Randall Brenes: ALLE KIL-tilhengere vet hvem dette er, er ikke noe mer å si. Hadde vært flott om han kunne komme tilbake på Gjemselund.
Astrit Ajdarevic: Trente med KIL i vinter, men ble vel skadet. Har gjort det bra i Örebro i år.
Kim Ojo: God spiss som spiller for Nybergsund, var aktuell for Atletico Madrid i sommer. I mai 2010 uttalte han at han ikke var interessert i å spille for daværende Tippeliga-leder Tromsø, som på det tidspunktet var ute etter nye angrepsspillere. Han ville heller spille for Inter Milan under Jose Mourinho. Så jeg vet ikke om han vil til KIL.
Alexander Ruud Tveter: Meget god og ung kantspiller/spiss som spiller for cup finalistene Follo, dem ser ut som dem rykker ned til 2. div. kanskje han kunne vært noe for KIL?
Det var da noen