David Justice wrote:
Synes gruskongen stønnet fælt over disse 2 millionene delt på 13 investorer de måtte ut med for 2 år siden. 2 mill / 13 = kr. 153 846,- per stk. Er det så ille? Om det nå er 3,8 mill / 13 er det kr. 292 308,- per stk. For mye virker det som da.
Etter å ha spyttet x-antall millioner inn i KIL opp gjennom årene, så har jeg full forståelse for at Roy Holth føler at nok er nok. Særlig etter å ha blitt ført så til de grader bak lyset av det nåværende styret når det gjelder økonomien i år. Vi kan ikke belage oss på én manns gjentakende velvilje. Visst er Roy Holth glad i KIL, men jeg tror ikke formuen hans er endeløs, selv om det fortsatt er grus i grustakene hans.
Jeg håper selvfølgelig at han og andre ressurspersoner i distriktet er villige til å stille opp igjen. Men min tålmodighet med styrene i KIL Toppfotball er derimot slutt. Det er akkurat som på trenersiden de siste årene - for lite kontinuitet. KIL må styres av folk som har peiling på økonomi! Historien har jo vist dette gang på gang på gang... Jeg håper det er sant som det står i Glåmdalen, nemlig at Jens Njøsen er tilbake, dog i en rådgivende rolle. Men Njøsen selv har jo ikke kommentert dette...
Mvh
Petter Nord