SPURS wrote:
Libra wrote:
mikeb wrote:
Overrasket over at Tamndi ikke er aktuell lenger, greit nok at en stopper en første prioritet, men vi er rimelig tynne i forsvaret med tanke på skader og karantener så en bra spiller som fungerer både på høyere og venstre back må da være nyttig?
Det står da i Glåmdalen i dag ar alle de formelle tingene er i orden, også fra bobestyrers side, og at de skal gå en runde med seg selv for og finne ut om de vil satse på han.
men nå har jo MK endelig funnet ut at han ikke spiller midtstopper. Da er jo ikke han aktuell lenger. jeg har tvilt lenge på MK sin "kontroll" på overgangsmarkedet, og nå tviler jeg enda mer. Blir egentlig mer og mer skuffa hver gang han uttaler seg om overganger. Bedre om han holder kjeft!
Og det hadde ikke gjort noe om en og annen her på forumet også hadde holdt kjeft, eller i alle fall latt kommentarene ta runden om hovedkvarteret (les: hjernen) før de havnet på trykk heller. Maken til lavpannet drittkjeft som Morten Kristiansen utsettes for her. Tror dere tullinger at han sier alt han vet eller tenker til Glåmdalen?? - Kongsvingers svar på Pravda! (Jeg overlater til de uvitende å google Pravda - det skal ikke være for enkelt for dere heller). Tror dere Morten Kristiansen er alene om å sirkle inn talentene og spillerne som kan være aktuelle for klubben? Tror dere ikke at det foregår en viss kommunikasjon mellom trenere og MK?? Og hvor attraktivt er KIL for spillerne som blir kontaktet med tanke på tabellsituasjonen?
Neste gang du har planer om å skjelle ut jobben MK gjør eller be han om å ta hatten å gå eller å foreslå at han skal få sparken og erstattes av en konsulent som "vi" skal leie inn (hvem vi?) - kanskje du kan ta en runde med deg selv og finne ut om du istedet har noe positivt å si eller i alle fall om du kan formulere deg på en tilnærmet saklig måte. Det får være måte på drittkjeft han skal utsettes for den mannen som faktisk skaffet oss Tony Gustavsson!