KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 06:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Next
Author Message
PostPosted: 28 Jul 2010, 19:20 
KIL forventer å hente kun 2 til 3 forsterkninger som kan bidra med å dra lasset.
Målet er å overleve i Tippeligaen, uten at det ødelegger for den framtidige driften av klubben, økonomisk sett.

Og i tillegg hente lovende unge spillere for fremtiden er en del av planen.

Lokale spillere som Enkerud bør prioriteres!

PostPosted: 28 Jul 2010, 19:49 
Klubbdirektør

Hvor har du dette fra?

Å hente inn to til tre som skal dra lasset tolker jeg som stallfyll. Det betyr at MK og gjengen har redusert ambisjonene og ikke klart å finne noen som forsterker laget.

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2010, 20:27 
Klubbdirektør

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2703

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2010, 22:45 
Reserve

Libra wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2703

Er det ikke slikt mannen har uttalt seg i hele år da? Jeg begynner egentlig å lure på hans dyktighet.

Profile  

PostPosted: 28 Jul 2010, 23:27 
Klubbdirektør

Dem kommer til å sitte igjen med et par halv skada spiller til slutt. Eller et par som ikke engang hever laget.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 09:14 
Reserve

Her har vi en sponsorgruppe som går ut og gir penger til spillerkjøp, da får de vel gjøre det da.
Tror det beste er at vi leier inn en konsulent på dette og gir MK en materialforvalter jobb.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 09:32 
Klubbdirektør

http://www.dagbladet.no/2010/07/28/spor ... /12742932/ Molde klarer da å finne talenter

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 14:46 
Forumlegende

Overrasket over at Tamndi ikke er aktuell lenger, greit nok at en stopper en første prioritet, men vi er rimelig tynne i forsvaret med tanke på skader og karantener så en bra spiller som fungerer både på høyere og venstre back må da være nyttig?

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 15:25 
Reserve

http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 494&ref=mf

Espen Nystuen til kil.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 15:47 
Reserve

Huff http://www.glomdalen.no/kil/article5206 ... nt-2011354

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 17:30 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Overrasket over at Tamndi ikke er aktuell lenger, greit nok at en stopper en første prioritet, men vi er rimelig tynne i forsvaret med tanke på skader og karantener så en bra spiller som fungerer både på høyere og venstre back må da være nyttig?

Det står da i Glåmdalen i dag ar alle de formelle tingene er i orden, også fra bobestyrers side, og at de skal gå en runde med seg selv for og finne ut om de vil satse på han.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 19:23 
Spiller

Libra wrote:
mikeb wrote:

Det står da i Glåmdalen i dag ar alle de formelle tingene er i orden, også fra bobestyrers side, og at de skal gå en runde med seg selv for og finne ut om de vil satse på han.

men nå har jo MK endelig funnet ut at han ikke spiller midtstopper. Da er jo ikke han aktuell lenger. jeg har tvilt lenge på MK sin "kontroll" på overgangsmarkedet, og nå tviler jeg enda mer. Blir egentlig mer og mer skuffa hver gang han uttaler seg om overganger. Bedre om han holder kjeft!

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 19:34 
Klubbdirektør

Sa ikke MK for en stund siden at de hadde kontroll? Virker ikke slik nå.

Jeg mener at det ikke nødvendigvis er stopper vi trenger. Har et større behov for å dekke opp på backen dersom Linnes ikke spiller der. Men det er pososjonen til Bobby som er utsatt.

Det viktigste er å få inn en spiss. Vi vinner ikke kamper ved å ha et god forsvar, men ved å skape noe fremover og ha spiss som scorer mål!

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 20:34 
Materialforvalter

SPURS wrote:
Libra wrote:
mikeb wrote:

men nå har jo MK endelig funnet ut at han ikke spiller midtstopper. Da er jo ikke han aktuell lenger. jeg har tvilt lenge på MK sin "kontroll" på overgangsmarkedet, og nå tviler jeg enda mer. Blir egentlig mer og mer skuffa hver gang han uttaler seg om overganger. Bedre om han holder kjeft!

Og det hadde ikke gjort noe om en og annen her på forumet også hadde holdt kjeft, eller i alle fall latt kommentarene ta runden om hovedkvarteret (les: hjernen) før de havnet på trykk heller. Maken til lavpannet drittkjeft som Morten Kristiansen utsettes for her. Tror dere tullinger at han sier alt han vet eller tenker til Glåmdalen?? - Kongsvingers svar på Pravda! (Jeg overlater til de uvitende å google Pravda - det skal ikke være for enkelt for dere heller). Tror dere Morten Kristiansen er alene om å sirkle inn talentene og spillerne som kan være aktuelle for klubben? Tror dere ikke at det foregår en viss kommunikasjon mellom trenere og MK?? Og hvor attraktivt er KIL for spillerne som blir kontaktet med tanke på tabellsituasjonen?

Neste gang du har planer om å skjelle ut jobben MK gjør eller be han om å ta hatten å gå eller å foreslå at han skal få sparken og erstattes av en konsulent som "vi" skal leie inn (hvem vi?) - kanskje du kan ta en runde med deg selv og finne ut om du istedet har noe positivt å si eller i alle fall om du kan formulere deg på en tilnærmet saklig måte. Det får være måte på drittkjeft han skal utsettes for den mannen som faktisk skaffet oss Tony Gustavsson! :evil:

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 20:44 
Klubbdirektør

Tror nok dette handler mye om frustrasjon, og dobbelkommunikasjon fra KIL. For kort tid siden hadde de kontroll over markedet, nå har de det definitivt ikke. Jeg er ikke av de som mener han bør gå, men jeg mener det må være legitimt å stille noen kritiske spørsmål om vi har bred nok kompetanse på speidingen gitt at de signeringene som har vært gjort i år ikke har vært noen suksess.

Før sesongstarten var det noen på forumet som skrev at vi hadde gjort det bra på overgangsmarkedet. Det trodde jeg og. Nå viser det seg at det kun er Güven av de nye som delvis har slått til.

Jeg vet også at det finnes flere fra vårt distrikt som har jobbet eller jobber med fotball andre steder i landet, enten i kretsene eller klubber. Dette er folk som virkelig bryr seg om KIL og som flere ganger tidligere har sendt mailer til KIL om unge sultne spillere. Ikke så mye som en mail tilbake med takk for tipset har kommet fra KIL. Og flere av de spillerne som er tipset spiller i dag i Eliteserien.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]