Libra wrote:
Ja, og aggresjon er utrolig smittsomt og primitivt. Jeg går i hvert fall ikke på Gjemselund for å oppleve aggresjon, og i hvert fall ikke mot egne spillere. Jeg kan sitte og gruffe litt lavmælt sammen med den jeg deler kampen med, men utad får du meg aldri til å si et vondt ord om og KIL/gutta. Det er det som er lojalitet og kjærlighet for meg. Og en spiller, Tuelo tror jeg det var, opplyste i en chat i Glåmdalen at han hørte det som kom fra tribunen, og at det ikke var så trivelig bestandig.
Men dette får jo supportergjengen håndtere som de vil. Poenget er at dette ikke hjelper gutta til å spille bedre fotball, og det er jo det som er supporternes oppgave. Alt annet blir å ta ut egen aggresjon og dårlig humør på spillerne. Og dette burde man faktisk håndtere på en bedre måte, synes jeg.
Syns det var ganske pinlig i perioder å være på Felt J i går. Aggresjon og rop fra tribunen vitner om engasjement, men det er for mange som
går helt bananas og dårlig oppførsel smitter. Hadde vært bedre om vi hadde klart å opprettholde et brukbart nivå på synginga. Håper virkelig
vi klarer å samle oss og framstå bedre både i Oslo til helga, og ikke minst mot Tromsø på neste hjemmekamp! Hedmarks stolthet forplikter
også oss supportere.