1892 wrote:
Jeg skjønner hva du mener Libra.
Noe av dette har historiske røtter..
Supporterkulturen i Kongsvinger, som strekker seg noen år tilbake i tid, er mer av den anglofile typen.
Slik var det i alle andre supporterklubber også, men etterhvert har mer sør amerikanske typer av sanger inntatt supporter Norge. Derfor er det mye diskusjoner, fordi noen liker det moderne, andre det konservative. Det erke britiske.
Et annet punkt er at trommer gjerne overdøver selve syngingen, derfor høres rett og slett bare tromma, og når det er tilfelle kan vi like så godt ta i bruk disse irriterende vuvuzelaene.. for ingen hører jo hva som blir sunget uansett..
Så kan man jo diskutere om man skal synge sanger hvor det er lurt å ha tromme som taktstokk. KIL SK har tildels slike sanger, og noen ganger ligger takten på 200 i sekundet og alt går til helvette, men det er faktisk ikke før folk på feltet begynner å med klappinga på hver bidige sang. Det er problemet.
Veldig off topic dette her..
Go Tony G!!!
Jeg synes det er veldig interessant å få innblikk i de forskjellige supporterkulturene. Jeg visste egentlig ikke at det var på den måten der. Jeg vet bare at jeg unner gutta våre all den støtten de kan få - på den beste måten som finnes på denne jord