ivo wrote:
Jeg skal ikke kommentere innholdet (jeg så ikke selv kampen), men konstaterer bare at du bruker en sportsjournalist som sannhetsvitne...
Mona T skrev vel at Frejd
hektet ham hvis navn vi ikke sier høyt da munnskyllemiddelflaksa er tom
Helt seriøst så ser det ut til at TG har tro på Holmen, og eller at han er en som passer inn i ønsket spillestil.
Hehe, godt poeng med journalist-henvisningen. Har forsåvidt fått det bekreftet av øyenvitner som er mere troverdige i ettertid.
Uansett så sier det jo også noe at Holmen må av ganske tidlig.
Min tålmodighet er forsåvidt oppbrukt. Jeg likte absolutt ikke at vi signerte Holmen, men ga ham da sjansen i noen kamper. Akkurat nå så vil jeg gi ham en utfordring. Det er å ta seg sammen og trene som en helt i VM-pausen sånn at han kan levere noe. Tips til treningen er balanse, demping av ball og generell ballkontroll. Ta gjerne en økt eller ti i uka med det lokale løkkelaget som har mye å lære bort av ferdigheter. Ikke er Holmen så veldig rask lenger heller. Det var jo det eneste han hadde før. Men har nå sett han bli fraløpt av Lars Kr.Eriksen, og sjanseløs i å løpe fra Lustig som var like rask. Når de andre er blitt like raske/raskere og du fortsatt ikke vet hva en ball er, så er det på tide å legge opp.
Om ikke kvaliteten bedres så ser jeg gjerne at vi heller signerer en av juniorspillerne på proffkontrakt og at Holmen tar en Trond Amundsen. Bedre kvalitet for en billigere penge er resultatet nærmest uansett hvilken av juniorspillerne vi da forfremmer.
Muligens stygt sagt, men det er nå min hjertens ærlige mening.
Jobbet overtid under kampene, og alle gutta hadde selvfølgelig oppe en livedekning i bakgrunnen, og et lite utdrag fra noe av samtalene i kontorlandskapet går på en RBK-supporter som stiller meg spørsmål om hva vi ser i Holmen. I hans øyne den dårligste spilleren som noensinne har vært i Eliteserien. Jeg kan faktisk ikke gjøre annet enn å si meg enig i hans vurderinger. Og det er ganske tragisk. Særlig når vi kan benke ham. Minner om Rekdal som før kampen mot oss uttalte at uten Niang og Myhre hadde ikke KIL hatt noe i Eliteserien å gjøre. Jeg er riktignok ganske uenig i mye av innholdet der, men det sier litt om hvilke spillere andre rangerer som gode.
Så om jeg ser KIL stile mot Brann med Holmen i startelleveren og Niang på benken så blir jeg ganske forbannet, egentlig.