Sitat:"Det stemmer at vi har snakket med Knut Torbjørn Eggen, men det har bare vært løst og ikke noe konkret"
(
Morten Kristiansen, kilde: Glåmdalen)
Sitat: "Tirsdag kveld sier Morten Kristiansen, sportslig leder i KIL Toppfotball, at en ny trener kan bli presentert allerede torsdag. Vedkommende må, etter det vi erfarer, først avklare en del forhold med sin nåværende arbeidsgiver." ... "Knut Torbjørn Eggen, som er en het kandidat, er for øvrig ansatt ved Wang Toppidrett."
(
kilde: Glåmdalen)
Sitat: "Jeg kan ikke kommentere dette av hensyn til arbeidsgiverne mine." ... "Jeg har lenge uttrykt ønske om igjen å ta over en toppklubb, så gjelder det om timingen er riktig."
(
Knut Torbjørn Eggen, kilde: Østlendingen)
Jeg tror ikke KIL har rukket å være i kontakt med et altfor stort antall trenere på kun èn dag. Det tenderer mot ønsketenkning for min del, men av det jeg kan lese i diverse lokal presse synes jeg Knut Torbjørn Eggen virker ekstremt aktuell. Husk at Morten Kristiansen ikke har lov til å nevne navn (siden vedkommende er i ansettelsesforhold), og har alt på å tape på å komme med for mange løfter.