Det måtte altså til en kommentar fra Ålesund før dette ble kommentert her inne, jsggu overraskende

Nå kommer altså denne gjengen til å svinge innom Grafen som annonsert, så er det opp til hver og en om de ønsker å bli med i "toget" bortover mot Gjemselund (GjemselundEN vet ikke jeg hvor ligger, noen får gjerne informere meg). Dette er ikke noe Supporterklubben arrangerer, men det er et fritt land vi bor i, så de er da hjertlig velkommen til å svinge innom Telegrafen, de som alle andre.
Det er heller ikke slik at de skal stå på feltet vårt og tromme under kampen, derimot er det tydlig slik å forstå at det blir tromming underveis på feltet til Stormen, og da blir egentlig hele saken på deres egen side brått noe merkelig. Det er egentlig noe av det søteste jeg har lest på lenge, folk fra Ålesund som disser andre sine krumspring når det kommer til supporterkultur kan virkelig ikke se hva de selv står midt oppe i. Ålesund er jo kjent for en sirkus-kultur du ikke finner maken til noe sted i dette landet. Tromme er med til Gjemselund, er vi riktig heldige får vi kanskje også høre både horn, lur, blokfløyter og triangel fra ståtribunen i klokkesvingen. Det er vel bare å håpe på sterk sur vind fra øst, så lyden blåser tilbake mot Vestlandet.
Men slik ellers er det bare å ønske dem hjertlig velkommen, en fin gjeng det blir hyggelig å treffe før avspark. Det blir liv på Grafen før kamp, så jeg får håpe også våre lokale borgere våkner opp og stiller opp i hopetall allerede fra kl 11.30 på mandag.