Drublic wrote:
Jeg skal gå med på at det er mulig å bomme på en slik 100% sjanse som Niang fikk, men 3stk?
Nei.. skal vi overleve i Tippeligaen må 2 av 3 slike sitte i mål, helst alle 3!
Og da mener jeg at når Niang ikke klarer det burde noen andre fått prøve seg de siste 20.
Gerson har vært i kjempeform i vinter, hvorfor ikke prøve når vi først ligger under 2-0?
Nå er det også slik at en spiller faktisk skal klare å komme seg til sjanser, er en kunst i seg selv det også. Niang skal da ha for at han i det minste kom til disse sjansene, er ikke slik at en annen spiss på KIL automatisk hadde kommet seg til disse posisjonene.
Nei dæven, merkelig dette, de 2 siste "obligatoriske" kampene KIL har tapt (dagens og borte i kvalifiseringen mot særp) har faktisk gitt meg litt tro på laget. Viste seg i hvert fall å holde stikk etter bortekampen mot Særp, så da blir vel også denne sesongen bra

Synd med tullet før 1-0, men derifra og frem til 2-0 så er det da faen meg vi som regjerer på bortebane i TL. Tror nesten ikke vi har skapt flere større sjanser i en bortekamp siden mot Moss 16. mai i fjor.
Nå skal ODD få svi på Lunden neste søndag, jeg har trua! FORZA VINGER