kjære alle KIL supportere.
Jeg har ikke offisielt fått sjangsen til å takke for meg og oss i det forrige styret overfor dere!
Siden jeg ble med inn mot KIL, sommeren 2008, har jeg levd og åndet for klubben hver eneste dag. KIL supportere har vært fantastiske støttespillere hele veien, og sammen har vi fått til utrolige, og magiske øyeblikk. Jeg har satt umåtelig pris på å lese deres meninger om det vi har foretatt oss, noen kritiske og andre positive innspill. Dette er selve sjelen i en fotballklubb: ENGASJEMENT. Vi har forsøkt etter beste evne å styre klubben inn mot trygge farvann og lagt et løp som skal gjøre det mulig å etablere KIL som en klubb i det øverste sjiktet i Norge: En fotballklubb er til for supporterne, glem aldri dette, uten supportere, ingen klubb. Dere gjør rett i å kreve og forlange at klubben er åpen, positiv og lagspillere overfor dens viktigste medspillere: Supporterne.
Hver eneste dag har jeg vært inne på dette forumet for å danne meg et bilde av hva dere mener, fordi deres mening betyr noe, fordi dere på mange måter er selve klubben, fordi jeg føler meg som en av dere!
Jeg beklager at det ikke denne gangen var mulig for meg og det gamle styret og fortsette i 2010 sesongen. - men, jeg kan garantere at jeg gjerne på et eller annet tidspunkt, ønsker å bidra til å løfte KIL videre.
Nå gleder jeg meg sammen med dere til en fantastisk serieåpning på Søndag.
Måtte det beste bortelaget vinne
Vennlig hilsen
Supporter nr 429
Henrik Mohn