KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: STYRET TREKKER SEG
PostPosted: 11 Feb 2010, 23:07 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Det blir vel hva du selv legger i det, veldig stor forskjell i praksis fra klubb til klubb, for å holde oss innenfor fotballen.

Når klubben har få i administrasjonen så sier det seg selv at det blir mer arbeid på styret, i hvert fall så lenge de som faktisk sitter i styret syns at ymse oppgaver faktisk bør utføres.

Det blir vel hva du selv legger i det....

Det er vel litt enkelt, Raggen. Trenger vel ikke gå mer enn et drøyt år tilbake (til tiden før Mohn & Co) hvor hoder skulle på fat og daværende styre ble erklært for totalt udugelige. Hvis du ikke er forberedt på å bruke VELDIG mye tid på KIL samtidig som du risikerer å få VELDIG mye kjeft hvis det går galt, bør man holde seg langt unna styret. Og slik tror jeg erfaringene tilsier at det er i de fleste klubber på toppnivå.

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2010, 22:46 
Klubbdirektør

Så er det nye KIL styret på plass:

http://www.glomdalen.no/nyheter/article5015975.ece

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2010, 22:58 
Klubbdirektør

Kjenner lite til den nye styrelederen håper han har like mye energi, pågangsmot og gjennomslagskraft som Henrik. Kjenner ikke til alle i det nye styret, men er glad for at vi har Steinar der som virkelig har peiling på fotball.

Profile  

PostPosted: 10 Mar 2010, 23:08 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Kjenner lite til den nye styrelederen håper han har like mye energi, pågangsmot og gjennomslagskraft som Henrik. Kjenner ikke til alle i det nye styret, men er glad for at vi har Steinar der som virkelig har peiling på fotball.

Har visst solid bakgrunn i idrettskretsen.
Ansett som en seriøs og dyktig kar av de jeg kjenner som kjenner ham...

Profile  

PostPosted: 11 Mar 2010, 08:07 
Forumlegende

Oi her var det flusst med odølinger gitt:)

Braaten har som mange nevner god erfaring fra idretten fra tidligere. En stødig kar som trolig ikke kommer til å gjøre de store krumspring og som liker fotball og idrett.

Videre var det artig å se at Vidar Holstad kom inn i styret. Han har jeg selv hatt som overordnet i forbindelse med jobb. Stødig kar, liker fotball og idrett. Kan veldig mye om organisasjon og økonomistyring og har i mange år hatt mye med økonomien i Sør-Odal kommune å gjøre (Før kommunen klarte å bomme med de 12 mill i fjor..) Her blir det ikke satt penger over styr, men nøktern og god økonomistyring er garantert med Holstad i styret.,

Velkommen også til Steinar Adolfsson, hyggelig at tidligere spillere engasjerer seg. I tillegg en nøktern og likandes kar (sies det).

Detta blir bra! Meget bra faktisk!!

Profile  

PostPosted: 12 Mar 2010, 21:49 

kjære alle KIL supportere.
Jeg har ikke offisielt fått sjangsen til å takke for meg og oss i det forrige styret overfor dere!
Siden jeg ble med inn mot KIL, sommeren 2008, har jeg levd og åndet for klubben hver eneste dag. KIL supportere har vært fantastiske støttespillere hele veien, og sammen har vi fått til utrolige, og magiske øyeblikk. Jeg har satt umåtelig pris på å lese deres meninger om det vi har foretatt oss, noen kritiske og andre positive innspill. Dette er selve sjelen i en fotballklubb: ENGASJEMENT. Vi har forsøkt etter beste evne å styre klubben inn mot trygge farvann og lagt et løp som skal gjøre det mulig å etablere KIL som en klubb i det øverste sjiktet i Norge: En fotballklubb er til for supporterne, glem aldri dette, uten supportere, ingen klubb. Dere gjør rett i å kreve og forlange at klubben er åpen, positiv og lagspillere overfor dens viktigste medspillere: Supporterne.
Hver eneste dag har jeg vært inne på dette forumet for å danne meg et bilde av hva dere mener, fordi deres mening betyr noe, fordi dere på mange måter er selve klubben, fordi jeg føler meg som en av dere!

Jeg beklager at det ikke denne gangen var mulig for meg og det gamle styret og fortsette i 2010 sesongen. - men, jeg kan garantere at jeg gjerne på et eller annet tidspunkt, ønsker å bidra til å løfte KIL videre.

Nå gleder jeg meg sammen med dere til en fantastisk serieåpning på Søndag.
Måtte det beste bortelaget vinne :)

Vennlig hilsen

Supporter nr 429
Henrik Mohn

Profile  

PostPosted: 12 Mar 2010, 22:44 
Klubbdirektør

Mohn og resten av styret. Tusen takk for at vi igjen får oppleve KIL i toppdivisjonen!

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 12 Mar 2010, 23:23 
Trener

Det er vel egentlig vi supportere som bør takke deg, Henrik.

Da vi var på vei ned i dantes ytre sirkler av helvete (2. divisjon), så kom du inn som et friskt pust, skaffet Nordlies redningsmann-magi og begynte en stor jobb med å snu det økonomiske.

Senere har du nå lykkes i å få en skakkjørt KIL-økonomi på fote og klart å holde igjen pengesekken der andre i euforien ønsker å bruke (for) mye penger. Det synes som du har lagt grunnlaget for en av de få toppklubbene i landet med økonomisk fornuft.

I tider hvor det har vært turbulent rundt laget har du stått støtt. F.eks når Nordlie gikk til FFK i fjor høst trodde en del, meg selv inkludert, at nå var Elitedrømmen over. Du ga Eide og spillerne tillit, og den viste de seg verdige. Nå er vi i Eliten. Selv om spillerne og støtteapparatet selvsagt har mye av æren her, hadde vi ikke hatt de spillerne og det støtteapparatet uten din innsats.

Og trass i at du har vært "gnien" med pengesekken i vinter, har dette vært særdeles fornuftig. Vi er snart (om ikke allerede) vinneren på overgangsmarkedet, og det til en særdeles billig penge og uten å sette det økonomiske fundamentet på spill.

Takk for alt er en litt dramatisk avslutning, men får si takk for alt, hittil :)

Profile  

PostPosted: 12 Mar 2010, 23:36 
Klubbdirektør

DV wrote:
Det er vel egentlig vi supportere som bør takke deg, Henrik.

Da vi var på vei ned i dantes ytre sirkler av helvete (2. divisjon), så kom du inn som et friskt pust, skaffet Nordlies redningsmann-magi og begynte en stor jobb med å snu det økonomiske.

Senere har du nå lykkes i å få en skakkjørt KIL-økonomi på fote og klart å holde igjen pengesekken der andre i euforien ønsker å bruke (for) mye penger. Det synes som du har lagt grunnlaget for en av de få toppklubbene i landet med økonomisk fornuft.

I tider hvor det har vært turbulent rundt laget har du stått støtt. F.eks når Nordlie gikk til FFK i fjor høst trodde en del, meg selv inkludert, at nå var Elitedrømmen over. Du ga Eide og spillerne tillit, og den viste de seg verdige. Nå er vi i Eliten. Selv om spillerne og støtteapparatet selvsagt har mye av æren her, hadde vi ikke hatt de spillerne og det støtteapparatet uten din innsats.

Og trass i at du har vært "gnien" med pengesekken i vinter, har dette vært særdeles fornuftig. Vi er snart (om ikke allerede) vinneren på overgangsmarkedet, og det til en særdeles billig penge og uten å sette det økonomiske fundamentet på spill.

Takk for alt er en litt dramatisk avslutning, men får si takk for alt, hittil :)

Kunne ikke vært mer enig :) Tusen takk til Henrik Mohn for alt du har bidratt med :!: Jeg har lest boka nå, og har fått enda mer kunnskap om den fantastiske jobben du har bidratt med for KIL :!:

Uten Henrik Mohn og Tom Nordlie så hadde vi ikke vært der vi er i dag - nemlig i Tippeligaen :wink:

Profile  

PostPosted: 13 Mar 2010, 01:45 
Reserve

Henrik Mohn først å fremst, Asger Jensby og Tom Nordlie skal alle ha en takk! Også Øyvind Eide, Edier Frejd og Olav Tuelo.

Profile  

PostPosted: 13 Mar 2010, 01:52 
Klubbdirektør

Zezza wrote:
Henrik Mohn først å fremst, Asger Jensby og Tom Nordlie skal alle ha en takk! Også Øyvind Eide, Edier Frejd og Olav Tuelo.

Ja, selvfølgelig :-) Dette er alle viktige navn for at vi har havnet der vi havnet. Og nå er endelig snart eventyret i gang :!: Selv om prognosene i Glåmdalen live sier at vi har 2 poeng etter 15 kamper. Latterlig :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 13 Mar 2010, 06:03 
Spiller

takker henrik, men jeg synes henrik mohn begynner og få mange profiler her nå. Hvem er den ekte?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]