Fyllesaken - kan slå negativt ut, selv om jeg mener de involverte ikke behøver å føle seg støtt.
Gigernes - alt annet enn en gladhistorie, men vel verdt noen ord. Til ettertanke for oss alle, som stiller skyhøye krav.
Sirkus Nordlie - Kan vi la oss overraske mer?

Bare underholde.
Spillere som vil slutte - Heller ingen gladhistorie, men neppe egnet til å forarge de som er i og rundt KIL idag
Og millionkravet fra han som måtte forlate stillingen som kjeglebærer i Vålerenga? Det er en gladsak for alle oss som elsker fotballen. Her kommer hans lokale klubb og ber om hjelp, og gir ham samtidig en kanon-sjanse til å vise fotball-Norge at han står for mer enn det han fikk vist i Enga. Han svarer med et alldeles vanvittig krav (bare bonuskravet hans utgjør mer enn det KIL tjente på den avgjørende opprykkskampen), og KIL forlater møtet ettet få minutter. BRAVO!! Jeg blir stolt og imponert over at min klubb setter foten ned. Og litt mindre imponert over dømmekraften og selvbildet til Skullerud, men det er en helt annen sak.
Så forventer jeg noen gode skildringer av oppturen høsten 2008, da vi vendte i 2. omgang mot Skamma, magiske kveldskamper på Gjemselund, heftig opprykksfest og økonomisk redning. Men slikt selger ikke Glåmdalen eller andre aviser, vettu Libra. De skal ha sin dose "naken greve jager neger med øks".