KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:56

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 20 Feb 2010, 04:28 
Grævling

.... i 2010!

Vi har rykket opp, juuuuhuuuuu...... det fører ikke bare til at laget møter bedre motstand, vi møter også "bedre" supportere!

Det er faktisk slik at noen gidder å bry seg om hva som skjer, både på Vinger generelt, men også på klubben som helhet, og laget, slik ellers. Ikke nok med det, de lurer også på ett og annet om hva som foregår i supporterklubben!

Snodig, nytt for oss, vi har jo vært borte en stund, og nett.... altså WWW (Og da mener jeg ikke world wide wrestling) var jo stort sett noe rare greier sist vi var oppe og lekte med de "store gutta"! Nå er det altså slik at nissene faktisk driver å MENER noe om oss.... og da er det som alltid.... vi rykker serlfølgelig ned!! Ja ja... vi får nå se, jeg skal uansett garantere at vi kommer til å legge igjen mer penger på Blårock og Rorbua lørdag 27. mars en det de selv klarer i egen by.... først ut, Isberget:

http://www.isberget.no/news/514/66/ISBE ... -nummer-16

Det er altså mye slikt ute og går om dagen. Muleg at en og anen suppeklubb i landet har bedre forstand enn Isberget, men jeg må nok si at jeg dessverre tviler :-(

Uansett... kommer dere over tilsvarende saker hos andre supporterklubber, samle dem her i denne tråden, så kan vi le sammen utover året, når den ene etter den andre klubben får deng så det holder :mrgreen:

PS! Hei dere nettfolk, er det forresten mulig å få gjort om "Mrgreen" til "Mrred"?

Jeg begynner egentlig å få et litt "breddefotball" lignende forhold til denne grønne saken.... og den passer liksom mye bedre litt lenger vest i fylket"

Profile  

PostPosted: 20 Feb 2010, 12:09 
Kaptein

Ække heilt oppdatert på Gjemselund i nord "og også her finnes de grusomme løpebanene rundt selve banen".

Last edited by aaandreas on 20 Feb 2010, 12:13, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2010, 03:09 

:lol:
God aften til dere i KIL supporterklubb 8)
Det er jeg som er mannen bak isbergets tips, morsomt at noen faktisk gidder å lese tipsene der.

Først av alt må jeg selvsagt beklage at jeg ikke var helt oppdatert på stadionforholdene på Gjemselund, men slik går det når man skal skrive om ett lag som har vært borte fra eliten i lang tid. Rettet opp den feilen så snart jeg ble gjort oppmerksom på den av lederen deres. Ut fra bilder og info jeg fant på nett vistes løpebanene fortsatt, men jeg burde kanskje ha husket at de ikke var der ut fra glimt jeg så på tv i fjor fra Gjemselund. Men slik er det :)

Quote:
jeg skal uansett garantere at vi kommer til å legge igjen mer penger på Blårock og Rorbua lørdag 27. mars en det de selv klarer i egen by....

Det tviler jeg ikke på. Rorbua er sikkert ett morsomt sted, men ikke rette stedet å gå om man skal treffe andre enn litt for fulle folk ;)
Håper det kommer mange KIL-supportere til Tromsø, det er alltid morsomt å få besøk av motstanderfansen.

Under forutsetning av at "Raggen" er identisk med lederen deres (er det deg?):

Quote:
Nå er det altså slik at nissene faktisk driver å MENER noe om oss

Hm....en smule mer indignert over 16.plassen enn du gav uttrykk for i svaret ditt hos Isberget.no? :twisted:

Quote:
det fører ikke bare til at laget møter bedre motstand, vi møter også "bedre" supportere!

Det er faktisk slik at noen gidder å bry seg om hva som skjer, både på Vinger generelt, men også på klubben som helhet, og laget, slik ellers. Ikke nok med det, de lurer også på ett og annet om hva som foregår i supporterklubben!

Vet ikke helt hva du legger i "bedre" supportere, men jeg ser ihvertfall ikke ned på KIL Supporterklubb om noen skulle tolke det dithen!
Ja, er det ikke morsomt at noen bryr seg om hva som skjer i klubben og i supporterklubben? :)

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2010, 13:11 
Saftblander

http://www.fosseberget.no/index.php?option=com_content&view=article&id=86:jorgen-tjernas&catid=2:nyheter&Itemid=42

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2010, 13:31 
Klubbdirektør

Kula wrote:

Oj, så originalt! Olav Tuelo har skåret 6 mål i treningskampene til nå, hvem er topscorer hos dere ? :mrgreen:
Ok, bare treningskamper, men det er viktig å komme greit i gang i preseason også.

Lykke til forresten! Hønsa er vel ett av lagene vi må komme foran skal vi berge plassen...

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2010, 13:37 
Materialforvalter

Fallhøyden er stor. At Liv Fossekallen, og dems supportere vil seg selv så vondt............ :lol:

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2010, 13:47 
Trener

Psssh! Her har man fasiten for 2010 om man ønsker å se den

*SPOILER*

1. RBK
2. Stabæk
3. Molde

4. Brann
5. Vålerenga
6. Viking
7. Lillestrøm
8. Start
9. Odd
10. Strømsgodet
11. Kongsvinger
12. Tromsø
13. Aalesund
14. Hønefoss
15. Sandefjord
16. Haugesund

Profile  

PostPosted: 22 Feb 2010, 14:59 
Grævling

isbjørnen wrote:
Vet ikke helt hva du legger i "bedre" supportere, men jeg ser ihvertfall ikke ned på KIL Supporterklubb om noen skulle tolke det dithen!
Ja, er det ikke morsomt at noen bryr seg om hva som skjer i klubben og i supporterklubben? :)

Med "bedre supportere" mener jeg faktisk bare at vi nå møter bedre supportere.... enn det vi har vært utsatt for de 10 siste årene ;-)

Profile  

PostPosted: 23 Feb 2010, 00:19 

:D He he, sånnsett ja.

Profile  

PostPosted: 23 Feb 2010, 02:33 
Forumlegende

Begge de supporterklubbene har jo skrevet nokså nyanserte og seriøse vurderinger av KIL. At vi blir tippet sist må vi nok venne oss til i år, men det er jo da vi er best! ;)

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2010, 11:00 

Da har Stabæksupporterene satt igang sitt tips.

http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1847

$$.TV har vel jevnt over truffet best med sine tips de siste 3-4 sesongene, morro å høre hva de har å si om kongsvinger!

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2010, 11:26 
Spiller

Florin wrote:
Da har Stabæksupporterene satt igang sitt tips.

http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1847

$$.TV har vel jevnt over truffet best med sine tips de siste 3-4 sesongene, morro å høre hva de har å si om kongsvinger!

Det var jo en hyggelig og god analyse, synes jeg. Til og med vært på kamp og spionert! Litt mer oppdaterte enn Isberget.

Profile  

PostPosted: 24 Feb 2010, 13:23 
Klubbdirektør

Veldig flott, hyggelig og realistisk analyse av KIL :D Tusen takk for den Stabæk :!:

Profile  

PostPosted: 25 Feb 2010, 15:31 
Trener

VG
Quote:
KIL: 15,5 poeng

Keeper: 2.5 poeng
månsson:
+Flink til å dirigere. kontringsvåpen med lange utspill og kast
- var et stort talent, aldri slått ut, brukbar rutine, skadeutsatt

Forsvar 3,0 poeng
+Friberg, åretslag allsvenskan 2007. Frejd og Friberg raske. Tøffe og rutinerte Riseth
- Håkonsen og Riseth noe trege og lite konstruktive. Slitt med skader

Midtbane: 2,5 poeng
+ Hansen har vist kvalitet. Johannessen sterk offensiv
- Johannessen etterlater store rom bak seg. Tvil om venstrekanten er godt nok besatt, dersom tuelo ikke blir brukt der

Angrep: 2,5 poeng
+ Kim holmens fart og store bevegelighet gir rom også for gjennomløp bakfra.
- Holmen er eneste alternativ, vist klare mangler på effektivitet

Benken: 1,0 Poeng
+ Fjorårets kaptein risholt og bror kai er ikke sikre i start11ern
- Skjelden bunnkarakter på vg lupen. Veldig lite bredde i stallen, savner habile folk som kan settes innpå for å endre kampbildet.

Trener: 2.5 poeng
+ Amundsen fikk mye til i lille løvham. Sammen me eide gode på analysebiten
- Aldri prøvd seg i eliten

Ressurser: 1.5 Poeng.
+ Edrueli økonomistyring, riseth skaffer sponsorkroner
- Lite penger å forsterke Gjemselund. Sliter med gammel moro fra forrige sesong. Minste budsjett på 23 mill

Vgs førsteellever

månsson
frejd riseth friberg håkonsen
torp hansen
Guven johannesen sturød
Holmen

Profile  

PostPosted: 25 Feb 2010, 20:12 
Forumlegende

Utrolig deilig å lese VG-lupen igjen og lese om KIL:) At vi er tippa nederst er som forventet, og som det pleier fra forrige gang KIL ble omtalt i VG lupen. Helt fint at dem tipper oss nederst. Jeg derimot tror ikke vi havner der.

Last edited by Karlsen on 25 Feb 2010, 20:12, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]