God aften til dere i KIL supporterklubb
Det er jeg som er mannen bak isbergets tips, morsomt at noen faktisk gidder å lese tipsene der.
Først av alt må jeg selvsagt beklage at jeg ikke var helt oppdatert på stadionforholdene på Gjemselund, men slik går det når man skal skrive om ett lag som har vært borte fra eliten i lang tid. Rettet opp den feilen så snart jeg ble gjort oppmerksom på den av lederen deres. Ut fra bilder og info jeg fant på nett vistes løpebanene fortsatt, men jeg burde kanskje ha husket at de ikke var der ut fra glimt jeg så på tv i fjor fra Gjemselund. Men slik er det
Quote:
jeg skal uansett garantere at vi kommer til å legge igjen mer penger på Blårock og Rorbua lørdag 27. mars en det de selv klarer i egen by....
Det tviler jeg ikke på. Rorbua er sikkert ett morsomt sted, men ikke rette stedet å gå om man skal treffe andre enn litt for fulle folk

Håper det kommer mange KIL-supportere til Tromsø, det er alltid morsomt å få besøk av motstanderfansen.
Under forutsetning av at "Raggen" er identisk med lederen deres (er det deg?):
Quote:
Nå er det altså slik at nissene faktisk driver å MENER noe om oss
Hm....en smule mer indignert over 16.plassen enn du gav uttrykk for i svaret ditt hos Isberget.no?
Quote:
det fører ikke bare til at laget møter bedre motstand, vi møter også "bedre" supportere!
Det er faktisk slik at noen gidder å bry seg om hva som skjer, både på Vinger generelt, men også på klubben som helhet, og laget, slik ellers. Ikke nok med det, de lurer også på ett og annet om hva som foregår i supporterklubben!
Vet ikke helt hva du legger i "bedre" supportere, men jeg ser ihvertfall ikke ned på KIL Supporterklubb om noen skulle tolke det dithen!
Ja, er det ikke morsomt at noen bryr seg om hva som skjer i klubben og i supporterklubben?