KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 11:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 12 Jan 2010, 12:51 
Reserve

Jeg ser rett og slett ikke frem til neste sesong lenger, hva er gleden med å ligge i bånn i en Eliteserie hele sesongen som slakt og ikke ha en dritt å spille for? Jeg driter i om lagene heter Rosenborg, Stabæk, Vålerenga hvis man kamp etter kamp skal se sitt lag får grisebank hver helg. Nei takke meg til 1 div og heller se gladfotball og seiere mot lag som Follo,Strømmen etc for dette budsjettet er jo en vits. Mohn hadde drit flaks i fjor med at laget fikk kvalikk og at Nordlie sluttet ellers hadde laget vært konkurs det er vel akkurat dette som gjør styrelederen jævlig nervøs foran denne sesongen og har knytt igjen pengesekken. Når man i tillegg ikke har administrasjonv og dyktige mennesker som kan jobbe med investorer så har vi rett og slett ikke noe i Eliteserien å gjøre det blir bare en pine.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 13:05 
Forumlegende

Heisann wrote:
Jeg ser rett og slett ikke frem til neste sesong lenger, hva er gleden med å ligge i bånn i en Eliteserie hele sesongen som slakt og ikke ha en dritt å spille for? Jeg driter i om lagene heter Rosenborg, Stabæk, Vålerenga hvis man kamp etter kamp skal se sitt lag får grisebank hver helg. Nei takke meg til 1 div og heller se gladfotball og seiere mot lag som Follo,Strømmen etc for dette budsjettet er jo en vits. Mohn hadde drit flaks i fjor med at laget fikk kvalikk og at Nordlie sluttet ellers hadde laget vært konkurs det er vel akkurat dette som gjør styrelederen jævlig nervøs foran denne sesongen og har knytt igjen pengesekken. Når man i tillegg ikke har administrasjonv og dyktige mennesker som kan jobbe med investorer så har vi rett og slett ikke noe i Eliteserien å gjøre det blir bare en pine.

Jeg er helt uenig. Gleder meg til å besøke disse storlagene ikledd KIL drakt. Var i Bergen på Løv/Ham kampen i fjor. Gudbedre så mye bedre det blir å få reise på stadion mot Brann. Om vi får litt deng, jaja da får vi ta det. Det skal bli veldig morsomt å få minst ett år oppe igjen og spise kirsebær med de store. Alt er bedre i TL, alt! Dette året skal nytes og tap skal tas med fatning. Og dæven steike så artig det skal bli om vi redder plassen:)

Last edited by Karlsen on 12 Jan 2010, 13:06, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 13:25 
Reserve

Vi har da i det minste fått inn en markedssjef igjen så litt administrasjon har vi. Og jeg tror Riseth vil gjøre en strålende jobb for KIL på det punktet.

Investorer står klare hvis vi finner de rette så det er er penger til forsterkninger, men ikke i regi av KIL alene. Gleder meg som en liten unge til å reise på ordentlige stadioner og se mitt kjære KIL slå underifra i mange kamper. Fikk med meg 10(11) tap i fjor i adecco, kommer ikke til å svi like mye i år for å si det sånn.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 14:12 
Klubbdirektør

Investorene for komme på banen og si hvor mye de er villige til å spytte inn i nye spillere. Dem kan da f......... meg ikke bare sitte der å vente helt til serien starter. Er dem innteresert for dem komme nå.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 14:52 
Forumlegende

Strømnes borte fra lagoversikten på kil.no
Noen som vet siste nytt om hva som skjer med ham?

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 15:11 
Reserve

Jaggu mye positivt om dagen gitt :roll: http://www.glomdalen.no/kil/article4801504.ece

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 15:20 
Klubbdirektør

Strømnes borte fra lagoversikten på kil.no
Noen som vet siste nytt om hva som skjer med ham?

Nei. Er ikke mange igjen der nå hvis man tar med de som skadet. Kanskje dem skal melde seg på 7 fotball

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 15:53 
Spiller

Lønninger opp 30% i KIL!
Trur at uansett hvor edruelige og flinke vi er med økonomien i år,så vil et nedrykk være mye værre for økonomien enn det folk innbiller seg!

Redd et nedrykk i år vil bety 2 div på sikt for oss..

Så er rett ut bekymra over tidenes tynneste TL stall!!

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 16:26 
Spiller

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen.
Se på lånefronten! Har tidligere foreslått et par ungutter fra RBK. Skader ikke å sjekke det ut ihvertfall! :)

Da det er sagt synes jeg det er mye syting her. En ting er at stallen er tynn og det ser litt mørkt ut nå. MEN, at vi skal spille i Tippeligaen denne sesongen overgår alle mine villeste forventninger! Det i seg selv er en bonus. Om vi holder oss neste sesong er det en KJEMPEbonus!

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 16:35 
Klubbdirektør

Roger Freestone wrote:
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen.
Se på lånefronten! Har tidligere foreslått et par ungutter fra RBK. Skader ikke å sjekke det ut ihvertfall! :)

Da det er sagt synes jeg det er mye syting her. En ting er at stallen er tynn og det ser litt mørkt ut nå. MEN, at vi skal spille i Tippeligaen denne sesongen overgår alle mine villeste forventninger! Det i seg selv er en bonus. Om vi holder oss neste sesong er det en KJEMPEbonus!

Klart det er bonus å spille i eliten. For oss supportere er det nok det. Men tror ikke spillerene syns det er morro å bare spille der 1 år. Men da kil har satset så mye på å få rykka opp og så skal dem ikke satse nok for å overleve overgår mine fanatasier. Man satser vel ikke alt for bare å klare seg i 1 år? Da kunne man ha spilt i adeccoen da.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 16:39 
Trener

Jeg har faktisk litt usikker på hva som best, topp i Adecco eller bunn i Eliteserien, det kommer ann på hvor mye bunn.

Det virker som om det kun kommer dårlige nyheter nå, og nærmest en endeløs rekke av dem de siste dagene. Skader, spillere som forsvinner, ikke råd til erstattere.... Jeg må innrømme at det tar på. Det har naturligvis sammenheng med at forventningene var helt annerledes etter opprykket.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 18:12 
Materialforvalter

Gode nyheter kommer!

Husk også at det er i den første jakten etter bosmann/fristilte spillere det koster mest. Betyr ikke at kvalitetsspillerne er borte når den andre del av jakten så smått nå begynner å komme i gang! Klokt å ikke forhaste seg.

Uansett; jeg vil gjerne ta poeng mot VIF, fremfor å "hente" 3 mot Follo!!

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 18:26 
Saftblander

Ser ut som penger er alt,men med riktige holdninger kommer man langt.Det finnes mange gode spillere rundt omkring,kanskje man skal se over svenske grensa og se etter spillere på nivå 2 og 3.Tenk om kil hadde fulgt med i Torsby, der var jo en av de største svenske talentene Markus Berg,vet med sikkerhet at kil ble tipsa men ingen reaksjon dessverre.Hvis derre trenger en god Spiss så ring Lillehammer og spør om Vebjørn Svensson han er god for 10 mål i tippeligaen.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 19:33 
Forumlegende

17 gubb i a-stallen nå. Tyskeren på prøve skal spille til helga og kan være aktuell. Pluss at man ser etter en høyreback. 19 gubb da isåfall. Pluss, som TT sier, desto nærmere man kommer slutten på transfervinduet, desto flere spillere vil det være som nærmest trygler om å få spille på øverste nivå for knapper og glansbilder. Dette årner sæ! Synes forøvrig Roger Risholt er optimist i avisa i dag der han tror flere vil slå til i TL. Is i magen folkens...

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2010, 20:30 
Reserve

Karlsen wrote:
17 gubb i a-stallen nå. Tyskeren på prøve skal spille til helga og kan være aktuell. Pluss at man ser etter en høyreback. 19 gubb da isåfall. Pluss, som TT sier, desto nærmere man kommer slutten på transfervinduet, desto flere spillere vil det være som nærmest trygler om å få spille på øverste nivå for knapper og glansbilder. Dette årner sæ! Synes forøvrig Roger Risholt er optimist i avisa i dag der han tror flere vil slå til i TL. Is i magen folkens...

Man kan godt telle antall men 4-5 av disse hold ikke Adecco nivå bare for en mnd siden en gang. Jeg vil si vi har 10 brukbare spillere som kan nå et greit Eliteserie nivå (under tvil) skriver jeg dette og dette inkluderer Conny i mål.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]