Heisann wrote:
Jeg ser rett og slett ikke frem til neste sesong lenger, hva er gleden med å ligge i bånn i en Eliteserie hele sesongen som slakt og ikke ha en dritt å spille for? Jeg driter i om lagene heter Rosenborg, Stabæk, Vålerenga hvis man kamp etter kamp skal se sitt lag får grisebank hver helg. Nei takke meg til 1 div og heller se gladfotball og seiere mot lag som Follo,Strømmen etc for dette budsjettet er jo en vits. Mohn hadde drit flaks i fjor med at laget fikk kvalikk og at Nordlie sluttet ellers hadde laget vært konkurs det er vel akkurat dette som gjør styrelederen jævlig nervøs foran denne sesongen og har knytt igjen pengesekken. Når man i tillegg ikke har administrasjonv og dyktige mennesker som kan jobbe med investorer så har vi rett og slett ikke noe i Eliteserien å gjøre det blir bare en pine.
Jeg er helt uenig. Gleder meg til å besøke disse storlagene ikledd KIL drakt. Var i Bergen på Løv/Ham kampen i fjor. Gudbedre så mye bedre det blir å få reise på stadion mot Brann. Om vi får litt deng, jaja da får vi ta det. Det skal bli veldig morsomt å få minst ett år oppe igjen og spise kirsebær med de store. Alt er bedre i TL, alt! Dette året skal nytes og tap skal tas med fatning. Og dæven steike så artig det skal bli om vi redder plassen:)