Det viser seg jo at vi ikke kan konkurrere i markedet med Hønefoss, så da er det ingen grunn til å svi av energi på de heller

.
Jeg er veldig enig med de som ser denne sesongen i en større sammenheng. Litt må vi lære av det som skjedde da vi rykket ned sist. Vi må være realistiske, ikke bruke penger vi ikke har. Spillere VIL komme, ingen tvil om annet, det som haster er å få de inn i tide slik at de får spilt seg inn i laget.
Gambino? Mangler han fart og ferdigheter på innlegg, og klarer ikke å komme seg forbi NTG-backen - da trenger ikke vi han i Tippeligaen heller. Førsund og Rønning skulle jeg imidlertid gjerne sett i KIL-drakta! Men er de overhodet aktuelle? Er de tilgjengelige på markedet, er det overgangssummer involvert og hva slags lønninger er det snakk om; over våre budsjetter, eller...?
Litt overrasket over at det ikke har kommet noe fra det svenske markedet enda, men det er fortsatt lenge til første seriekamp og ting kan, og vil, skje. Men skjer det mot formodning ikke noe innen utgangen av januar kommer jeg til å bli rimelig motløs, for å si det nøkternt.