KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 18:52

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 86  Next
Author Message
 Post subject: Re: A-laget 2010
PostPosted: 19 Dec 2009, 20:32 

Fikk jo svar på det ganske fort, tilogmed før jeg fikk posta spørsmålet :p hehehe

Profile  

PostPosted: 19 Dec 2009, 22:24 
Forumlegende

Heisann wrote:
Rønning og Førsund skal begge være nær en kontrakt med KIL. Vi får se hva neste uke bringer :D

I så fall snakker vi snart om seriefinale mot RBK i siste hjemmekamp :D

Profile  

PostPosted: 19 Dec 2009, 22:54 
Klubbdirektør

Heisann wrote:
Rønning og Førsund skal begge være nær en kontrakt med KIL. Vi får se hva neste uke bringer :D

Mener å huske at jeg hørt lignende rykter de siste årene, og det har endt med skuffelse fordi det ikke var noe sannhet i ryktene. Derfor venter jeg heller med juble alt for mye, fram til ting er bekreftet på kil.no

Last edited by ManUtd on 19 Dec 2009, 22:55, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 19 Dec 2009, 22:57 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Heisann wrote:

Mener å huske at jeg hørt lignende rykter de siste årene, og det har endt med skuffelse fordi det ikke var noe sannhet i ryktene. Derfor venter jeg heller med juble alt for mye, fram til ting er bekreftet på kil.no

.....En annen ting er vel at Morten Kristiansen sier til Glåmdalen senest idag, at klubbens neste prioritet er høyreback?

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 02:42 
Saftblander

Hvis klubbens prioritet er høyreback så vil vel det si at Frejd er tiltenkt rollen som midtstopper?Syntes dette høres veldig bra ut :lol: Føler at "gutta" på brakka egentlig har god kontroll tross mange bekymrede innlegg.Målet neste år må være å greie seg i eliteserien samt å holde ett nøkternt budsjett og da mener jeg at det er viktig å ha ett godt forsvar.Hadde egentlig håpet at Myklebust skulle signe men Risholt/Tuelo er vel like målfarlige hvis man ser på statistikkene.Skulle jeg ønsket en spiller tilKIL så måtte det være Nystuen og en spiller ala Cato Holtet uten strekk :)

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 13:39 
Saftblander

Jeg prata med en Sogndalspiller jeg traff ute på fredag og som jeg halvveis kjenner. Han mente Bolseth kommer til å gå til KIL. Hadde vært en god forsterkning. Lurer likevel på om hvordan våre lønnsutgifter er/blir sammenlignet med Hønefoss. Så de siktet mot et budsjett på rundt 35 mill.

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 18:43 
Forumlegende

Klar tale fra Vidar Riseth om den han absolutt vil ha på laget
http://www.glomdalen.no/kil/article4769970.ece

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 21:35 
Kaptein

En spiller som Espen vil jo også kunne være nyttig ved at han kan spille på midtbanen ved behov. Det er ekstra nyttig med gode spillere som kan spille på flere posisjoner. Se for eksempel på Frejd som har spilt venstre back, midtstopper og høyre back. Arnfinn Engerbakk har vel rekorden som mest allvendelig i KIL. Han avsluttet karriæren som målvakt!

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 21:55 
Klubbdirektør

Var vell målvakten på slutten av kampen mot Viking.
Espen tilbake hadde vært årets signering spørr du meg !

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 22:08 
Trener

hadde vært artig med både rønning, førsund og nystuen. men vi får se hvor realistisk det er.

hva med å prøve å få inn stig johansen fra bodø/glimt som spiss?
har vel egentlig lagt opp, men fortsetter hvis rette tilbudet kommer.
nettet 8 ganger for glimt i år. en sesong der de rykket ned, og der han ikke engang var førstevalget.
dessuten har han et tonn med tippeligaerfaring.

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 22:27 
Trener

maggot wrote:
rønning, førsund og nystuen.

Er så jeg begynner å lure på hvor man skal plassere alle disse forsvar spillerne.

Eddy er selvskreven! Spør du meg så danker han ut både Riseth, Førsund & Rønning.
Men nå var det vel slik i sin tid at Frejd var spiss. Kanskje han omskoleres dit? Han har vist han kan putte mål i år..

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 22:42 
Kaptein

Alle tre er vel helt urealistisk. Jeg vil rangere de: Nystuen > Rønning > Førsund.
Det er vel ekstra usannsynlig at det blir hentet tre midstoppere til.
Får vi en av de to første blir jeg veldig glad.

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 23:04 
Reserve

Nystuen er da helt klart best som indreløper. Han har jo bare spilt stopper for Sandefjord denne sesongen her?

Mitt håp:
Førsund - Eddie - Riseth - Håkonsen
Roger
Nystuen - Berg Hansen/Torp
Brenes - En knallspiss - Güven

Last edited by Zezza on 20 Dec 2009, 23:06, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Dec 2009, 23:09 
Klubbdirektør

Nystuen uttalte vell at han ville til en klubb som ville satse på han som midtstopper..så sjangsen for at han skulle vende hjem som indreløper spørs vell..

Profile  

PostPosted: 21 Dec 2009, 00:18 
Trener

Drublic wrote:
maggot wrote:
rønning, førsund og nystuen.

Er så jeg begynner å lure på hvor man skal plassere alle disse forsvar spillerne.

Eddy er selvskreven! Spør du meg så danker han ut både Riseth, Førsund & Rønning.
Men nå var det vel slik i sin tid at Frejd var spiss. Kanskje han omskoleres dit? Han har vist han kan putte mål i år..

Forsvarsspillere og forsvarsspillere....

Riseth startet vel karrieren som spiss/offensiv midtbane og eide ikke mange defensive fibre når han i sin tid kom til KIL hvor han lærte mer og mer defensive oppgaver.

Førsund spilte kant i bortetapet vårt mot HamKam, og kan nok være spennende også på kanten hos oss i TL.

Nystuen vet vi alle startet som indreløper.... Og har vært det lengre enn stopper/forsvarsspiller.

Eddy kom til oss som midtspiss/midtstopper. Og "plutselig" så måtte han bekle en (eller to) backer.

Rønning var vel også spiss i starten av sin karriere, om jeg ikke husker feil fra omtalene når han kom til oss for første gang.

Hadde vi fått både Nystuen, Rønning og Førsund tilbake hadde jeg blitt særdeles happy. Jeg har ingen forventninger om at vi skal spille ut Rosenborg langs bakken på Lerkendal neste sesong.

Men alle de nevnte kan med enkelhet plasseres på banen samtidig, ref over. Det ville gitt en enorm duellstyrke i alle ledd på banen og et veldig godt defensivt lag. Det gir faktisk håp om å holde nullen borte mot lag som RBK.

Sist, og kanskje viktigst, tenk den vanvittige luftstyrken et lag med disse gutta på banen har....

Da er det lov å drømme om å holde nullen på Lerkendal, spille defensiv fotball med kontringer fra et par raske spillere (Randall, tuelo, sturød eller Güven) som så blir felt. På dødballene vi får så setter vi inn 3 scoringer på huet fra Rønning/Eddy/Riseth/Håkonsen/Nystuen/Risholt (velg selv hvilken :mrgreen: ). Dessverre sa Digerud nei så han ikke kom med på den siste listen.

EDIT: Glemte Ryen på dødballscoringene. Om han leser det får han ta det som en oppfordring. Litt få scoringer i år ;-)

Last edited by DV on 21 Dec 2009, 00:21, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 86  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]