Raggen wrote:
Nå er alt litt usikert når ingen helt vet hvordan stadion blir seende ut til seriestart i 2010, men jeg skal i det minste kjempe med nebb og klør for at supporterfeltet blir på et sted under tak. Vi blir vel fort værende der vi allerede er håper jeg

Slik det ser ut nå blir dagens ståttribune delt i to og plassert bak hvert sitt mål. Det vanlige rundt omkring i tippeligaen er vel at den harde kjernen av supportere STÅR og at de STÅR BAK ET MÅL (i england SKAL de vel være bak et mål?). Siden vi aldri har hatt tribuner bak mål i Kongsvinger, har vi ikke fått denne tradisjonen. Men antar at ihvertfall bortesupporterne bør plasseres på en slik ståtribune bak det ene målet. Hvorvidt KIL-supporterne bør stå bak det andre målet???..
De nye midlertidige (sitte)tribunene på nordre langside blir jo også uten tak. Ihvertfall så lenge det er snakk om provisoriske tribuner. Ser vel derfor for meg et større spenn i billettprisene neste år, hvor de dyreste sitteplassbillettene (under tak) vil koste mye mer enn i år (250-300 kroner mot 180 idag), sitteplasser uten tak i mellomskikte på nordre langside (150-200 kroner mot 125 for ståplass idag) og ståplasser bak mål som de billigste billettene(100-150 kr)
Kan nok fort bli til at hvorvidt supporterne havner under tak, blir et spørsmål om hvor mye supporterne er villig til å betale for et sesongkort. Og hvorvidt KIL er villig til å "ofre" et sitteplassfelt under tak til de supportere som uansett skal stå...