KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 15:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 14 Nov 2009, 22:02 
Grævling

http://kilsk.com/Hjem.php?nyhetsID=279

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 22:33 
Materialforvalter

Blir det ståtribuneplasser i neste år?

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 22:41 
Grævling

Nå er alt litt usikert når ingen helt vet hvordan stadion blir seende ut til seriestart i 2010, men jeg skal i det minste kjempe med nebb og klør for at supporterfeltet blir på et sted under tak. Vi blir vel fort værende der vi allerede er håper jeg :-)

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 22:45 

Hvor får man kjøpt hettegenserne? Med fotball året rundt i Norge er det greit med et skikkelig plagg.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2009, 22:58 
Grævling

Hettejakka har vært utsolgt i over et år ;-)

Det kommer ny hettegenser som jeg håper å ha på plass til seriestart, ellers dette det vel inn nye ting gjennom vinteren utover mot seriestart.

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2009, 15:14 
Forumlegende

Har alt sendt bestilling på sessongkort til KIL, men kan vel ta litt tid før man får svar.

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2009, 00:43 
Grævling

Fått inn noen få eks av årets KIL-Skjerf, "Kongsvinger tar røkla i år". Ligger ute i sjappa:

http://shop.kilsk.com/

Førstemann til mølla og slikt...

Profile  

PostPosted: 19 Nov 2009, 17:43 
Grævling

Da er også de lange fine skjerfene til supporterklubben tilbake i sjappa på nett. Dukket pluttselig opp en hel bunke som hadde rømt byen i nervøsiteten før opprykksfinalen!!!

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 08:44 
Trener

Raggen wrote:
Hettejakka har vært utsolgt i over et år ;-)

Det kommer ny hettegenser som jeg håper å ha på plass til seriestart, ellers dette det vel inn nye ting gjennom vinteren utover mot seriestart.

Hvilke størrelser kommer denne i?

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 11:50 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Nå er alt litt usikert når ingen helt vet hvordan stadion blir seende ut til seriestart i 2010, men jeg skal i det minste kjempe med nebb og klør for at supporterfeltet blir på et sted under tak. Vi blir vel fort værende der vi allerede er håper jeg :-)

Slik det ser ut nå blir dagens ståttribune delt i to og plassert bak hvert sitt mål. Det vanlige rundt omkring i tippeligaen er vel at den harde kjernen av supportere STÅR og at de STÅR BAK ET MÅL (i england SKAL de vel være bak et mål?). Siden vi aldri har hatt tribuner bak mål i Kongsvinger, har vi ikke fått denne tradisjonen. Men antar at ihvertfall bortesupporterne bør plasseres på en slik ståtribune bak det ene målet. Hvorvidt KIL-supporterne bør stå bak det andre målet???..

De nye midlertidige (sitte)tribunene på nordre langside blir jo også uten tak. Ihvertfall så lenge det er snakk om provisoriske tribuner. Ser vel derfor for meg et større spenn i billettprisene neste år, hvor de dyreste sitteplassbillettene (under tak) vil koste mye mer enn i år (250-300 kroner mot 180 idag), sitteplasser uten tak i mellomskikte på nordre langside (150-200 kroner mot 125 for ståplass idag) og ståplasser bak mål som de billigste billettene(100-150 kr)

Kan nok fort bli til at hvorvidt supporterne havner under tak, blir et spørsmål om hvor mye supporterne er villig til å betale for et sesongkort. Og hvorvidt KIL er villig til å "ofre" et sitteplassfelt under tak til de supportere som uansett skal stå...

Last edited by Oppover on 20 Nov 2009, 11:52, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 14:23 
da setter vi opp vårt eget tak og står på nordre side da :D :wink:

PostPosted: 20 Nov 2009, 15:34 
Grævling

Oppover wrote:
Raggen wrote:
Kan nok fort bli til at hvorvidt supporterne havner under tak, blir et spørsmål om hvor mye supporterne er villig til å betale for et sesongkort. Og hvorvidt KIL er villig til å "ofre" et sitteplassfelt under tak til de supportere som uansett skal stå...

Vi blir der vi har vært de siste årene.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 15:37 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Oppover wrote:
Raggen wrote:

Vi blir der vi har vært de siste årene.

Flott. Men jeg tror ikke supporterklubben kan forvente å få disse plassene til "ståplasspris" slik som man har gjort de siste årene. Eller har du klart å forhandle frem det også, Raggen? Da bøyer jeg meg i støvet.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 15:47 
Grævling

Prisene går opp for alle, også oss. Men vi får nok en rabatt som er i nærheten av fjoråret, sett i forhold til prisen på øvrige plasser på dagens sittetribune.

Vi kunne sikkert ha flytta oss både bak mål på ståtribunen og over på den andre langsiden, men jaggu skal vi ha tak over hodet ;-)

Last edited by Raggen on 20 Nov 2009, 15:47, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2009, 16:54 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Prisene går opp for alle, også oss. Men vi får nok en rabatt som er i nærheten av fjoråret, sett i forhold til prisen på øvrige plasser på dagens sittetribune.

Vi kunne sikkert ha flytta oss både bak mål på ståtribunen og over på den andre langsiden, men jaggu skal vi ha tak over hodet ;-)

Er det bestemt at en eventuell midlertidig permanent sittetribune (det er like dumt som det høres ut) ikke skal ha tak over hodet? De leveres jo med det, ut i fra hva jeg har sett andre steder. Noe drit å sitte i regn/sludd :!:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]