1892 wrote:
Du analyserer på en helt feil måte Ivo i forholdet til poenget mitt... artikkelen er i og for seg grei i seg sjøl, problemet er at dette er det eneste som står før dagens KIL kamp samtidig som laget ligger på 2.plass a poeng med serieleder Sogndal.
Leste først innlegget til redaktøren Nordberg nå, hva er det med den mannen?
Hans fremstillingsevne er tragisk, enhver person som leser den artikkelen kan koble rasisme og sjikane til KIL supporterklubb, mannen burde komme med en offisiel unnskyldning.
Hans kunnskaper om tribunekulturen er minimal.
Ut med dommern inn med kua, pass deg dommer kua kommer var det sterkeste som ble ropt for noen år siden ?
Jeg veit ikke om jeg skal le eller grine..
Vi er i utgangspunktet ferdig med denne saken, men media drar dette opp hele tiden, derfor mener jeg at vi bør si noe tilbake, glomdalen bør innhente opplysninger fra supporterklubben, og Nordberg bør skrive noe han faktisk innhar kunnskaper om.
Skrivingen om KIL burde ene og alene Henning Danielsen ha ansvaret for

Vi snakker litt forbi hverandre, uten å gjøre det, men likevel å gjøre det.
Egentlig er det ikke noen uenighet om MTs artikkel og mangelen på å si noe om kveldens kamp.
Den saken er grei og jeg har ikke noe mer å tilføye der.
Når det gjelder redaktørens artikkel, så ser jeg det slik at man tar hendelsene i Nybergsund som en konkret sak om kjefting og smelling og hva det måtte være - for så å snakke generelt om det, altså det at diverse "uren tale utover det akseptable" skjer rundt fotballen.
Det er jo ingen der som knytter verken rasisme eller homohets til KILSK.
Det blir etter min mening å overtolke det.
Om utsagn om TAG er sjikanøse eller ikke kommer vel på øynene som ser - altså våre egne grenser for som tåles og bør tåles.
Jeg synes ikke at redaktøren gikk noe for langt - men så er jeg vant til kjeft og knapt annet
Nå er det snart kamp - ha en god kamp!
ps: ditt utsagn om hvem som skulle skrive om KIL viser vel bare at det meste kan oppfattes forskjellig (selv om jeg vet at du der har mange med deg)..
d.s.