Najja wrote:
hNk* wrote:
Ja da, vi har alle fått med oss at jeg er rasist, og dette begynner å bli tragikomisk.
Ja du er faktisk det hvis man blar tilbake til begynnelsen av dislusjonen og navnet du kalte Alta laget var vel "SAMEPAKK" selv om ingen av de er samer.
Kjære moderatorer og alle andre, jeg klarer virkelig ikke la være å svare på noe så dumt som dette, beklager, for dette er off-topic. Dette blir også det siste:
Nå har jeg
INNGÅENDE bedyret at jeg verken er rasist, barnslig eller dum. Du har åpenbart ikke lest noe som helst av det jeg har skrevet, etter at jeg kom til skade (?) for å utbryte
samepakk da Alta scoret. Det beklaget jeg til og med, ettersom du ble støtt. Men ingenting når igjennom til deg. Du kan ikke ha det spesielt behagelig på fotballkamper, der det skrikes ymse ugudeligheter støtt og stadig. Du sier at jeg åpenbart er rasist, og det mener jeg er på grensen til injurerende. Nei, stå på ditt, og ha en riktig fin kveld. Pass deg for sosial omgang med mennesker og lesing av aviser. Der kryr det nemlig bemerkninger som du kan tolke i verste mening.