KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 22:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 117 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Author Message
PostPosted: 28 Sep 2008, 20:00 
www.kilsk.com

Najja wrote:
Joeman wrote:
Najja wrote:
hNk* wrote:
Og nå kan vi vel la det der ligge.

Synes det er ganske rart at ikke flere følger odd-kampen her inne, den er jo tross alt rimelig viktig! Sitter og nynner Fevang-sangen.

Ja du kan godt si undskyld det gjorte Vif suportere etter å ha kastet bananer etter en Kil spiller som også var rasistisk.

Var KIL-spilleren også rasistisk?

Skrivefeil= "var" kontra "ble" men det burde vel de fleste fatte da den historien er rimlig kjent men som vanlig så henger smågutta seg heller opp i en skrivefeil en rasisiske utbrudd Joeman :evil:

Så KIL-spilleren ble rasistisk, det du vil frem til?

Last edited by JoKr on 28 Sep 2008, 20:01, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:00 
Kaptein

Ja da, vi har alle fått med oss at jeg er rasist, og dette begynner å bli tragikomisk.

Last edited by hNk* on 28 Sep 2008, 20:02, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:05 
Reserve

Joeman wrote:
Najja wrote:
Joeman wrote:
Najja wrote:
hNk* wrote:

Synes det er ganske rart at ikke flere følger odd-kampen her inne, den er jo tross alt rimelig viktig! Sitter og nynner Fevang-sangen.

Ja du kan godt si undskyld det gjorte Vif suportere etter å ha kastet bananer etter en Kil spiller som også var rasistisk.

Skrivefeil= "var" kontra "ble" men det burde vel de fleste fatte da den historien er rimlig kjent men som vanlig så henger smågutta seg heller opp i en skrivefeil en rasisiske utbrudd Joeman :evil:

Saken ble.... er du stokk dum eller

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:07 
Spiller

saklig diskusjon her nå.
Diskuter Kil-Sparta Sarpsborg......
Det dere diskuterer kan dere ta andre steder på forumet!

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:08 
Reserve

hNk* wrote:
Ja da, vi har alle fått med oss at jeg er rasist, og dette begynner å bli tragikomisk.

Ja du er faktisk det hvis man blar tilbake til begynnelsen av dislusjonen og navnet du kalte Alta laget var vel "SAMEPAKK" selv om ingen av de er samer.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:09 
www.kilsk.com

Najja wrote:
Joeman wrote:
Najja wrote:
Joeman wrote:
Najja wrote:
hNk* wrote:

Saken ble.... er du stokk dum eller

For å være helt ærlig så var det ikke jeg som ikke fulgte med i norskundervisningen.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:11 
Reserve

Vel du er vel ikke ferdig med den enda grunnet du er bare 17 år men spiller VELDIG voksen :roll:

Last edited by Najja on 28 Sep 2008, 20:12, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:18 
Forumlegende

Najja wrote:
Vel du er vel ikke ferdig med den enda grunnet du er bare 17 år men spiller VELDIG voksen :roll:

Det er unødvendig å si at råden handler om KIL-Sparta? Ønsker du å klage på noen forummedlemmers ytringer så er Raggen mannen å kontakte. Takk, ikke lfere ting ang dette på forumet, ta de tmed Raggen på pm!!

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:24 
Kaptein

Najja wrote:
hNk* wrote:

Ja du er faktisk det hvis man blar tilbake til begynnelsen av dislusjonen og navnet du kalte Alta laget var vel "SAMEPAKK" selv om ingen av de er samer.

Kjære moderatorer og alle andre, jeg klarer virkelig ikke la være å svare på noe så dumt som dette, beklager, for dette er off-topic. Dette blir også det siste:

Nå har jeg INNGÅENDE bedyret at jeg verken er rasist, barnslig eller dum. Du har åpenbart ikke lest noe som helst av det jeg har skrevet, etter at jeg kom til skade (?) for å utbryte samepakk da Alta scoret. Det beklaget jeg til og med, ettersom du ble støtt. Men ingenting når igjennom til deg. Du kan ikke ha det spesielt behagelig på fotballkamper, der det skrikes ymse ugudeligheter støtt og stadig. Du sier at jeg åpenbart er rasist, og det mener jeg er på grensen til injurerende. Nei, stå på ditt, og ha en riktig fin kveld. Pass deg for sosial omgang med mennesker og lesing av aviser. Der kryr det nemlig bemerkninger som du kan tolke i verste mening.

Last edited by hNk* on 28 Sep 2008, 20:25, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:26 
Forumlegende

hNk* wrote:
Najja wrote:
hNk* wrote:

Kjære moderatorer og alle andre, jeg klarer virkelig ikke la være å svare på noe så dumt som dette, beklager, for dette er off-topic:

Nå har jeg INNGÅENDE bedyret at jeg verken er rasist, barnslig eller dum. Du har åpenbart ikke lest noe som helst av det jeg har skrevet, etter at jeg kom til skade (?) for å utbryte samepakk da Alta scoret. Det beklaget jeg til og med, ettersom du ble støtt. Men ingenting når igjennom til deg. Du kan ikke ha det spesielt behagelig på fotballkamper, der det skrikes ymse ugudeligheter støtt og stadig. Du sier at jeg åpenbart er rasist, og det mener jeg er på grensen til injurerende. Nei, stå på ditt, og ha en riktig fin kveld. Pass deg for sosial omgang med mennesker og lesing av aviser. Der kryr det nemlig bemerkninger som du kan tolke i verste mening.

Ro ned HnK: JEG ser ingen grunn til å slå ned på dine ytringer her på forumet og vi har pr nå ikke mottatt noen klager på den eller andre ytringer fra deg formelt.

Legg ballen død. Dersom også du føler deg uheldig behandlet av andre forumbrukere HnK så vennsligst send en pm til Raggen, ikke ta det her åpent i forumet. Her vil alle vi andre nemlig lese om nok et fantastisk steg i snuoperasjonen til KIL.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 20:58 
Klubbdirektør

Najja wrote:
hNk* wrote:

Rimelig skada nå du sammenlikner episoden med caleb med et uskyldig innlegg på kil-forumet.

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2008, 21:02 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Najja wrote:
hNk* wrote:

Rimelig skada nå du sammenlikner episoden med caleb med et uskyldig innlegg på kil-forumet.

Som sagt, hol dere til SAK for pokker!!!!! Det se rikke ut til at kIL-Sparta er mer interessant å diskutere..utrolig nok... For mye dritt og vås her nå, tråden låses. Regler for oppførsel på forumet er det lagt inn under hvert enkelt forum om noen skulle være i tvil.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 117 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

All times are UTC + 1 hour [ DST ]