Når vi snakker om stor fisk, Raggen.... Du må nå snart lære deg forskjellen på fisk og hval

Tilbake til tema. Herregud for en indianerdans (høvding/medisinmann-dans) jeg kommer til å ta her hjemme i stua hvis Keiko sier ja til å trene oss.
Han har trent Odd opp, hatt 3 kvaliker på rad (eller var det 4?) med Sandefjord, lagd en haug av landslagsspillere av folk fra Agder-området som var litt vel høye på makrell, reddet Viking og fått fyken/trukket seg et par steder.
Jeg var vel også en av de som tidlig spurte etter Nordlie som trener, men fleipet den gang med at han ikke må få fornyet kontrakt etter nyttår. Men, jeg har begynt å tenke litt. Han har jo, som han sier selv også, ikke fått bevist hva han kan i motgang. (Og da gjelder det når han personlig har fått motgang som trener, ikke a la Viking som han reddet som hadde motgang som klubb før han kom....)
Nå i LSK så kjøpte jo de ikke en eneste kantspiller takket være fjørtoft, og å ha en tropp med 25 sentrale spillere og ingen som kan spille på kant/back gjør jo ikke akkurat trener-jobben så enkel.
Men for å strukturere de kaos-tankene jeg har i hodet, så er poenget at jeg faktisk kunne tenke meg å se Nordlie trene KIL i litt mer enn 3 måneder. Han har gjort en fantastisk jobb med både Start og Sandefjord i Adecco tidligere. Og selv om Gundersen og B.H. Riise sutrer over at de har trent for hardt med TN som trener, så har "halve Start" kommet i landslagsdiskusjonen etter at han har trent dem. Og hvis man heller velger å sparke ut spillerne som ikke gidder å trene i stedet for treneren som trener spillerne hardt og godt, så tror jeg TN kan være en god trener på sikt også.
Uansett; SI JA, VI TRENGER DEG TOM