Raggen wrote:
Jada-jada wrote:
Korsfest! Korsfest!
KIL SK er nødt til å samarbeide med folket nede på brakka, både styret, daglige ledere, trenere og spillere. Det skal SVÆRT MYE TIL før vi begynner å kreve folks avgang, i hvert fall så lenge jeg er en del av styret i KIL SK.
I november er det fullt mulig at KIL har reddet plassen med dagens stall, dagens trenere, dagens daglige ledere og dagens styre. Da blir det jo fantastisk lett å være supporterklubb hvis vi har brukt hele høsten på å rakke ned på de samme folkene!
Tiltredes.
Jeg har ennå ikke klart å komme i det der "bli-kvitt-Torunn-moduset" som noen her inne tydeligvis er inne i. Jeg er veldig lite fornøyd om dagen, akkurat som de fleste her inne. (Morsomt, forresten, at forumet nå har økt sin opslutning meg en del hundre prosent de siste ukene....)
Men det styret vi har nå har vist delvis handlekraft. Jeg var ikke klar til å sparke TB før styret gjorde det, men var ganske klar pga at jeg ble dritt lei av at TB hadde en gullunge blant spillerne som vi burde bli kvitt (og gjerne lenge før Destin, da Destin kunne ha bidratt med mer).
I motsetning til det forrige styret så turte altså fru/frøken (vet ikke hva som er riktig...) Elle å ta grep. At de senere har jobbet 100% for å få tilbake Trond Amundsen og ikke lykkes er vel ikke akkurat et styreproblem. Det vil jeg heller tilskrive sportslig leder. Jeg ser heller ikke det store problemet i at styreleder henviser til sportslig leder ang. det å finne ny trener. Det samme ser man jo i blant annet Lyn og alle andre klubber. Det er sportslig leder som skal finne ny trener/evt. spillere. Styret har ansvaret for å finne en dugelig sportslig leder....
At Mohn ikke er blitt kontaktet etter at han startet innsamlingsaksjonen er derimot kritikkverdig.
MEN, så kan man jo stille spørsmålet om hvem som burde ha kontaktet ham. Jeg er uenig med Mohn i at styret burde kontaktet ham. Jeg mener det er markedsansvarligs jobb. Og nå var vel markedsansvarlig inne i bildet når man la ut kontonummer ++ på KIL.NO. At vedkommende ikke fulgte opp sin egen jobb og siden la dette frem som en styresak tyder på at det var en dårlig ansettelse av markedsansvarlig.
Så behold styret, ta en samtale med Mohn (trenger å ta initiativet i en litt annen form enn gjennom media...), og spark den nyansatte markedsansvarlige. Ansett så en markedsansvarlig som gjør jobben sin og tar kontakt med folk som Mohn. Det er faktisk det en markedsansvarlig er ansatt for. Styret skal ansette markedsansvarlige, og har gjort en elendig jobb i valget de tok. Og når vedkommende ikke gjør jobben sin, så har ikke KIL penger til å betale ham for ingenting. Da er det sosialen eller aetat som er riktig sted å hente penger for Kjøk sitt vedkommende.