albert wrote:
1) Tror Thodesen er mulig å få hit. En del av de andre som Drillo, Semb, Nordlie etc er helt urealistiske
2) Bedre å tenke Thodesen, Fladmark, Amundsen evt andre aktuelle. Og starte en pro og kontra diskusjon der

Av de nevnte er jeg mest for Thodesen da jeg føler han har mest tyngde av de nevnte.
3)
Amundsen er heller inget dårlig alternativ selv om han var ute og etterlyste ett tilbud fra Løv-Ham i dagens avis. Så om han vil tilbake etter behandlingen sist det vet jeg ikke

1) Sikkert kanskje mulig...De andre er selvsagt helt umulige. Det vet vi.
2) Ja, han har jo et par opprykk, et par nedrykk og 1 cupfinale, men også da selvsagt erfaring på toppnivå 1.
Av en eller annen grunn har jeg aldri likt TT.
Det kan komme av at jeg aldri har likt Sandefjord.
Årets mål: Seier hjemme som Sandefjord...
3)
http://www.bt.no/lokallokal/fyllingsdal ... 610170.eceHer fikk du da også svar på hvorfor permisjon.
Han har ingen direkte slekt i Kongsvingerområdet, men har et hus i odalen, og selvsagt mange kjenninger heromkring.
Nå er kanskje ikke Kongsvinger noe mer naturlig valg enn de andre tilbudene, eller for den saks skyld Bergen etter hvert.
Typen var jo i Brasil lenge også, så han er neppe en som er "stedbunden" uten videre.