Endelig litt morro på Gjemselund igjen, selv om det ikke ble seier vartet KIL opp med angrepsfotball av høy klasse i dag. De første 5-10 minuttene så gnistret det av KIL angrepet, og så skjedde det som har skjedd noen ganger før vi får et mål i mot på en av de første sjansene til motstanderene. Start skulle få nok et billig mål før pause, det lukta en smule offside, men jeg tror Start spilleren var så vidt onside når ballen ble spilt så det var nok grei. Selv fikk jo også en perleheading av Digerud annulert p.g.a offside uten at vi på supporterfeltet hadde sjans til å se om det var rett eller ikke. Men dommern var ikke av de beste i dag og lot seg påvirke av Start i flere situasjoner, bl.a en situasjon hvor Start bløffer seg til både frispark og gult kort til Randall Brenes.
Nevnte Brenes tok på seg ansvaret som Folkets spiller til gangs, og klarer vi å skrape sammen fler slike spillere for pengene vi setter inn så skal jeg gjerne sette noen hundrelapper til på Mandag. Jeg er selvfølgelig litt blendet av to scoringer, men Brenes viste ferdigheter som kan være med på å vippe kamper i KIL's favør og det har vi savnet veldig denne sessongen.
Resten av laget må også få honnør for å ha levert en bra kamp, Digerud og Brenes kan absoultt bli en hit. Mener absoultt at Digerud må få mer spilletid. Ørjan og Torp var også gode i dag. Sylling hadde en litt dårlig dag på jobb. Forsvaret skjerpet seg kraftig etter å ha fått to i mot, Ryen var litt nosjalant til tider, litt Karim stil over et par av klareringene. Fredrik Nilsen og Guiomar var de beste i forsvar, selv om Nilsens mangel på fart hadde litt betydning for at Start fikk frisparket som førte til 1-0. Men alt i alt en godkjent forestilling av hele laget, synd vi er i såpass desperat poengnød som legger en liten demper på gleden, men det må vi bare glemme og kun fokusere på å plukke så mye poeng som mulig fremover. Onsdag er det ny sjanse i Sandnes, de tar vi