KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 15:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 03 Aug 2008, 17:21 
Materialforvalter

Har en god følelse i dag...
Det har jeg ikke hatt på lenge før kamp...
Betyr dette 3-0 til KIL?

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 18:16 
Reserve

Hvem er det som fortsatt slapper av i forsvaret? Kankjse på tide å sette Ryen på benken. Det mest prekære behovet for forsterkninger er utvilsomt i forsvaret.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 18:25 
Trener

Antienga wrote:
Hvem er det som fortsatt slapper av i forsvaret? Kankjse på tide å sette Ryen på benken. Det mest prekære behovet for forsterkninger er utvilsomt i forsvaret.

Helt enig. Med unntak av det ang. Ryen. Men sett i lys av dette er det pussig at vi slapp Destin, men jeg velger å tolke det som at vi "trekker en forsvarsspiller opp av hatten" i løpet av neste uke. Ellers er jeg meget tvilsom til at vi slapp Destin, han var etter sigende god den ene kampen han fikk....

Synd Tuelo måtte ut. Iflg min "spion" på tribuna og oppdateringene jeg har hørt så ar han vært knallgod. Og at vi rundspiller Start. Bare håper at vi snart får uttelling.

Har en hovedoppgave som skal leveres i løpet av måneden, så er dessverre ikke på kamp i dag :(

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 18:34 
Trener

YEESSS!

Der begynte Brennes tilbakebetalingen ;)

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 19:23 
Spiller

Hmm, har det egentlig vært noen hjemmekamp uten regn i år?

Virker ikke som Brenes skuffer i debuten i alle fall..!

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 19:29 
Trener

Og der var det hans andre :D :D

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 19:43 
Trener

Nå snur det! ;)

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 19:53 
Kaptein

Kjempemessig.....!!! hiiiihaaa

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 19:59 
Spiller

Konge! :D

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 19:59 
Reserve

Da er det på sin plass å si gratulerer med ny spiller og med 2-2 mot Start. Takk til Brenes!

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 20:02 
Klubbdirektør

Veldig bra gjort av gutta at man spiller så bra mot Start og jeg håper dette var en opplevelse som gir utslag videre :D

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 20:03 
Trener

Antienga wrote:
Da er det på sin plass å si gratulerer med ny spiller og med 2-2 mot Start. Takk til Brenes!

Absolutt... Virker som om Brenes og Digerud kan bli en kjempeduo i år. Bare håper Tuelo er klar til neste søndag....

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 20:22 
Saftblander

Hjem fra kamp, og det er ufattelig at det her var topp mot bunn!
KIL hadde fullt fortjent 3 poeng i dag.
Bare håpe de får på plass en ny solid forsvar spiller, så kan ikke dette laget rykke ned.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 22:22 
Forumlegende

Endelig litt morro på Gjemselund igjen, selv om det ikke ble seier vartet KIL opp med angrepsfotball av høy klasse i dag. De første 5-10 minuttene så gnistret det av KIL angrepet, og så skjedde det som har skjedd noen ganger før vi får et mål i mot på en av de første sjansene til motstanderene. Start skulle få nok et billig mål før pause, det lukta en smule offside, men jeg tror Start spilleren var så vidt onside når ballen ble spilt så det var nok grei. Selv fikk jo også en perleheading av Digerud annulert p.g.a offside uten at vi på supporterfeltet hadde sjans til å se om det var rett eller ikke. Men dommern var ikke av de beste i dag og lot seg påvirke av Start i flere situasjoner, bl.a en situasjon hvor Start bløffer seg til både frispark og gult kort til Randall Brenes.

Nevnte Brenes tok på seg ansvaret som Folkets spiller til gangs, og klarer vi å skrape sammen fler slike spillere for pengene vi setter inn så skal jeg gjerne sette noen hundrelapper til på Mandag. Jeg er selvfølgelig litt blendet av to scoringer, men Brenes viste ferdigheter som kan være med på å vippe kamper i KIL's favør og det har vi savnet veldig denne sessongen.

Resten av laget må også få honnør for å ha levert en bra kamp, Digerud og Brenes kan absoultt bli en hit. Mener absoultt at Digerud må få mer spilletid. Ørjan og Torp var også gode i dag. Sylling hadde en litt dårlig dag på jobb. Forsvaret skjerpet seg kraftig etter å ha fått to i mot, Ryen var litt nosjalant til tider, litt Karim stil over et par av klareringene. Fredrik Nilsen og Guiomar var de beste i forsvar, selv om Nilsens mangel på fart hadde litt betydning for at Start fikk frisparket som førte til 1-0. Men alt i alt en godkjent forestilling av hele laget, synd vi er i såpass desperat poengnød som legger en liten demper på gleden, men det må vi bare glemme og kun fokusere på å plukke så mye poeng som mulig fremover. Onsdag er det ny sjanse i Sandnes, de tar vi :)

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2008, 23:22 
Klubbdirektør

Morsom kamp, hvor KIL skapte mange sjanser, spesiel i første omgang. Veldig typisk ett lag som sliter å slippe inn 2 så billige mål. Når sørlendingen satt inn 0-1 fikk han stå helt umarkert. Ikke bra.
Offensivt så stemte mye mer og Brenes imponerte virkelig. Må innrømme at jeg var litt skeptisk til å ha en liten tass som midtspiss, men han snudde det fort med gode bevegelser og ypperlig ballbehandling. Forsvaret spilte seg opp etterhvert, men jeg har fortsatt hjerte i halsen hver gang motstanderene får dødball. Vi få rettet opp i usikkerheten bakover!
Offensivt var det vel kun litt bedre uttelling som manglet... i tillegg til at Sylling tydligvis ikke har funnet igjen fjorårs-formen.
Fortsetter man slik på onsdag så blir det 3 poeng mot Ulf Sandnes Ulf Ulf...eller hva de nå heter.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]