allan wrote:
Karlsen:Hva gjør man hvis det er slik at dette faktisk kreves fra trenerene,men spillerene ikke evner/forstår/gidder og gjøre noe med det? Kanskje spillerene ikke er gode nok? Hvis du og dine kolegaer i Kil fotball ser hva som er feil og hva som er trenerstyrt så er jeg ganske sikker på at resursteamet ser det samme. Hvis ikke får jo bare Steen,Eide og Kristiansen trene gutter 12 år og Karlsen og co ta over skuta!?Alle forstår vel også nå hvorfor Eide skjelden utaler seg i media. Ikke helt heldig med den....
Usakligheter gidder jeg ikke å svare på. Jeg har skrevet det jeg har skrevet. Det finnes helt sikkert
fagpersoner som kan rive filler av mine argumenter. Så kjør på med det. Kanskje har jeg fra mitt ståsted fullstendig feil? Javel, si imot meg da, på en saklig måte. Det er det som er poenget med å mene. Det er det som er poenget med å debattere.
Mine punkter i det forrige innlegget er det JEG har sett på banen. Om noen bedre skolerte har sett noe annet så er vel å rive filler av mine argumenter som å rappe sukkertøy fra en småunge?
Så Allan: Har jeg feil i alle disse punktene ber jeg deg om å ta for deg ett og ett og forklare hvorfor jeg tar feil. Og jeg lærer noe av det. Disse punktene vil jeg du skal si imot meg på Allan:
Sundet er bedre enn KIL i dette:
- Defensiv organisering
- Lagmoral/arbeidsvilje
- Enkle men effektive offensive retninglinjer - noe så banalt som helhjerta offensive løp
- Dødballer defensivt og offensivt
- Omstilling fra forsvar til angrep og vice versa