Janko wrote:
Spillerne må gå i seg selv. Dem er jo nesten like slappe på treningene også. Er ikke mye innsats der nei. Ung gutta er de som kjemper mest. Mens de rutinerte tar det rolig. Er vel ikke sånn det skal være. Virker som om de har mista trua på å vinne kamper. Pat skulle gi seg i 2007, men fikk tilbud om å bli med et par år til. Samme med Fremming. Tror ikke Pelu hadde hvert reddnings mannen her nei. Samuelsson er jo bare en skygge av det han var i fjor. Han må jo prøve å gjøre seg spill bar,ikke hjemme seg hele tiden. Han har fått mange innlegg fra sidene uten å ha hvert i nærheten av å score. Men så lenge det ikke er konkuranse om plassene trenger man ikke kjempe så mye for å komme med på laget.
Enig i mesteparten av det du skriver her, men jeg savner faktisk Lindau mer enn Pelu. Både en leder og en fantastisk spiller.
Nå ser jeg ikke treningene selv, men det er interessant å se det du skriver om innsatsen. Syns faktisk dette viser seg i kamp også. Digerud har hittil spilt bedre enn Samuelsson, og mot Hønefoss var Jahr den eneste utespilleren som kan få godkjent-stempel. Med litt flaks på skadefronten håper jeg faktisk på følgende 11`er i neste kamp:
Conny
Strømnes - Johansen - Ryen - Nilsen
Ørjan - Torp - Sylling (Krogh)
Jahr - Digerud - Tuelo
Benken: Samuelsson - (krogh) - Eriksen - Destin - Pat - Fremming
Og om Pat, Fremming, Moen og Destin ikke får fornyet kontrakt neste år, så er ikke det akkurat noe jeg kommer til å gråte meg i søvn over, for å si det slik.....